Aviseringar
Rensa alla

Hon ignorerar mig...


Ämnesstartare

Hej

Förra året träffade jag en tjej och några veckor efter började vi sms å hon ville ofta prata i telefon(jag tog nästan aldrig det intiativet) men det blev inte mer än så. Det var mest hon som fram å pratade med mig i skolan å så. Det blev aldrig att vi träffades utanför skolan men hon sa att hon gillade mig men ja antar att hon tröttnade när det aldrig blev att vi träffades. Så vi tappade kontakten och hon träffade en annan kille ungefär en månad efter och de var ihop typ 8månader. Jag gillade henne fortfarande men ja kom över de efter ett tag. Men nu var hon ju singel igen och jag funderade lite på om man kanske skulle skicka ett sms eller nåt men det hände aldrig. Så nu för några dagar sen så började hon puffa mig på facebook och dagen efter började vi skriva lite. Hon sa att de var längesen vi sågs och de lät lite som hon saknade mig. Så jag skickade ett sms senare samma dag och hon svarade rätt snabbt. Men det var bara jag som frågade grejer å så hon svarade bara. Nästa dag efter att vi hade smsat lite så frågade hon om jag ville kolla på när hon spelade match . Jag gick gick iaf upp å kollade på den å vi pratade lite efter sen fick ja en kram och hon var tvungen att gå hem. Sen smsa vi väl lite samma kväll men sen efter det har hon bara ignorerat mig helt. Hon svarar inte på sms å jag skrev nåt på facebook de ignorerade hon också. Nu har de gått 1dag till och hon ignorerar mig fortfarande.

De var ju hon som kontakta mig...Vad vill hon egentligen?

Hoppas ni orkar läsa allt. Tack!


   
Citera

Styckesindelning [y][y]


   
SvaraCitera

MEN HERREGUD


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera

move on [love]


   
SvaraCitera

Avvakta ett par dagar och hör av dig sen, om hon fortfarande ignorerar dig ska du nog lägga ner det där. Svårare är det nog int!

Bara för att hon kontaktade dig betyder det ju inte att hon vill ägna sig åt att skicka sms fram och tillbaks dygnet runt i flera år framöver. Hon kanske helt enkelt bara ville höra hur du hade det efter att inte ha hörts på ett tag. Behöver ju inte betyda något.


   
SvaraCitera

om hon ignorerar dig vill hon antagligen inte ha med dig att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera