Aviseringar
Rensa alla

Hon kallar mig söt?


Söt är inget positivt. Tjejer är lömska och det betyder att man är snäll och inget mer med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StickyBone:

I think she's got a crush on you Om du är intresserad utav den här tjejen så är det ett ypperligt tillfälle att lägga in en stöt Good luck mate!
// Bone

Tack, man kan ju hoppas i alla fall även om jag nu blir lite osäker med det här med att hon kallar mig söt.

Atombomb:

Söt är inget positivt. Tjejer är lömska och det betyder att man är snäll och inget mer med det.

Jo, faktiskt exakt så jag tänkte mig det också men samtidigt så har hon visat på många andra sätt att hon är intresserad så egentligen är det bara det där att hon kallar mig söt som får mig att bli osäker på hur hon ser mig..
Men det är ju inget fel med att vara snäll heller [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Men det är ju inget fel med att vara snäll heller

Sålänge du får fitta så är du nöjd, va?! [mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Men sedan så var det en tjej som gick förbi som jag känner som hejade på mig och då sa hon att tjejen var söt och att jag borde springa efter henne.

kan ju betyda att hon vill veta om du är öppen för att bli intresserad av andra, och vill att du ska säga nej.. för att då skulle hon tolka det som att du var intresserad av henne..?

tjejlogik!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kjanske bara tycker du är söt :O som en bebis [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Tack, man kan ju hoppas i alla fall även om jag nu blir lite osäker med det här med att hon kallar mig söt.

Nästa gång du träffar henne, säg då att du tycker hon är söt. Kollar hur hon reagerar på det[y] // Bone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StickyBone:

Nästa gång du träffar henne, säg då att du tycker hon är söt. Kollar hur hon reagerar på det // Bone

Det var jag som sa till henne först att hon var söt, och då reagerade hon genom att hon blev lite generad men sedan närgången och lite mer flörtig mot mig på nåt sätt..
Men efter det har inte jag sagt det och nu är det hon som kallar mig söt [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Och det plus att hon kallar mig söt samtidigt gör mig så osäker..

sluta övertolka saker, om hon säger det så menar hon det. varför är det ok och flörtigt att säga det om man är kille och stöter på en tjej då när en tjej säger det blir killen orolig? Tjejer menar samma sak som killar då dom säger det:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

sluta övertolka saker, om hon säger det så menar hon det. varför är det ok och flörtigt att säga det om man är kille och stöter på en tjej då när en tjej säger det blir killen orolig? Tjejer menar samma sak som killar då dom säger det:P

Men det är inte riktigt samma samma sak när en tjej säger det som när en kille säger det på nåt sätt..
När en tjej säger det uppfattar i alla fall jag det som det är mer vänrelaterat.
Eller är det bara jag som har fått allt om bakfoten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

Eller är det bara jag som har fått allt om bakfoten?

Jag tror att det har att göra med att killar vill vara macho och i sina drömmar så ser alla tjejer upp till dom och kallar dem typ för "snygg" och "sexig". Visserligen så är söt inte ett lika laddat ord som snygg eller sexig vanligtvis, fast det beror visserligen på hur man säger det.
Men om hon säger att du är söt så tycker hon förmodligen det! Då jag har förhållanden med killar så måste jag bita mig i tungan för att inte kalla dom söta, för dom brukar bli sura då och tycka att deras manlighet är kränkt. Men jag kan lova att jag och många tjejer med mig tycker att killar vi gillar är "söta"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linnea Marie:

Jag tror att det har att göra med att killar vill vara macho och i sina drömmar så ser alla tjejer upp till dom och kallar dem typ för "snygg" och "sexig".

Haha jo men exakt så är det faktiskt.

Linnea Marie:

Men jag kan lova att jag och många tjejer med mig tycker att killar vi gillar är "söta"!

okej, så bara för att hon säger att jag är söt behöver jag inte liksom räkna bort henne helt och hållet för det kan också betyda nåt bra. eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söt är tös baklänges - hon tycker du ser feminin ut ([n])


   
SvaraCitera

Fisk_den_tredje:

Sluta överolka saker, sluta vara hormonstinn knullmaskin och håll käften

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ogge_:

hon tycker du ser feminin ut ([n])

*[y]
Femenina killar är fan det sexigaste som finns, bara fult med stora muskelberg med giganstiska fyrkantiga hakor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johnas_90:

okej, så bara för att hon säger att jag är söt behöver jag inte liksom räkna bort henne helt och hållet för det kan också betyda nåt bra. eller?

ok, så här mycket kan jag lova:P, att hon tycker du är söt är inget NEGATIVT, och det hoppas jag att du inser! vilka känslor hon har för dig kan ju jag inte veta för jag känner henne inte


   
SvaraCitera