Aviseringar
Rensa alla

Hon kanske inte överlever


Ämnesstartare

Tjenare
Jag är en kille på 15 år som har börjat snacka med en tjej på skype. Hon är 17 år helt underbar bäst snäll gullig söt allt men hon har pojkvänn. Hon spelade samma spel som jag och jag blev inv till deras grupp. Jag började snacka med henne nåra gånger och efter typ 2 dagar fråga hon om mitt nummer. Vi sms:a hela tiden förutom på natten, och en kväll sa hon att hon skulle operera handen för en hund hade bitit i den. Handen hade inte läkt åå hennes känsel i högra handen fungera inte så dom var tvugna att operera. Operationen gick bra och dom gipsade den, hon hade bara ont i den.
Jag sms:a hela dagen med henne och sedan sa hon att hon skulle åka bort på internatskola i 2 dagar. Hon sa att hon skulle städa. Hennes kompis skulle skoja med henne och dra bort stolen och hon ramla å tog i med handen hon hade skadat och den blev krossad. Hon kan inte känna fingrarna eller röra den.
Dom sa att hon hade benflisor i handen var väldigt nära en kroppspullsodran eller vad set nu heter.
Det är nästan 70% att det inte går bra och att hon kan dö. Jag har inte träffat henne men jag skulle ge allt i världen för att få träffa en sån tjej som henne. Även att jag inte har träffat henne önskar jag att hennes jävla så kallade vän inte gjorde så + den personen måste betala typ 500 000 kr i månaden tills hon dör
Men det tycker jag inte är tillräkligt för att mista en hand. Jag skulle bli väldigt ledsen om hon skulle dö
Och jag vet inte vad jag skulle göra om en så underbar person skulle gå bort.
Vad skulle du/ni göra om någon sådan person gick bort? Känner mig bara deppig. Tips på vad man kan göra?
Med vänlig hälsning, en ledsen kille.


   
Citera

fan va mysko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

fan va mysko

Jo men tack


   
SvaraCitera
höna

de borde ju amputera den isf[shake] en hand liksom


   
SvaraCitera
Paseo

Usch. Jisses amalia.
[sad][love]


   
SvaraCitera

Det låter som ett skämt faktiskt. Ett smaklöst skämt, men ändå ett skämt. Är du säker på att det är på riktigt?

Hur skulle man kunna ha 70% risk att dö av ett ingrepp i handen?


   
SvaraCitera

Swaet:

Jo men tack

Det hela lät absurt pga

höna:

de borde ju amputera den isf en hand liksom

plus att isf kan hon ju vara inlagd tills de vet att det inte spricker.


   
SvaraCitera

Mawns:

Hur skulle man kunna ha 70% risk att dö av ett ingrepp i handen?

tänkte d1a med, vf inte kapa av skiten om man kmr dö annars.

lr har hon hjärnan i armen typ?


   
SvaraCitera

Går artären i handen sönder när dem opererar så är det ju bara snöra åt och sy [confused] Många människor har överlevt förstörda artärer i de regionerna på kroppen tidigare.
Men men. hoppas det löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det hela lät absurt pga plus att isf kan hon ju vara inlagd tills de vet att det inte spricker.

Hon ska opereras på lördag eller om en vecka, det beror på hur många som behöver hjärt och lung opereras 🙁 Men dom fick inte tidigare, hon kan dö när som, ben flisorna kanske tar hål på blodådran och hon dör på några min.


   
SvaraCitera

äsch då, hon kommer klara sig.


   
SvaraCitera

Swaet:

önskar jag att hennes jävla så kallade vän inte gjorde så + den personen måste betala typ 500 000 kr i månaden tills hon dör

fyfan. tycker på riktigt synd om hennes vän, inte nog med att hon kommer få leva med dåligt samvete hela livet så ska hon få betala också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

de borde ju amputera den isf en hand liksom

Det hade varit kul va? [shake]


   
SvaraCitera
Paseo

Swaet:

Det hade varit kul va?

ja bättre än att dö iaf


   
SvaraCitera

Swaet:

Men dom fick inte tidigare, hon kan dö när som, ben flisorna kanske tar hål på blodådran och hon dör på några min.

isf skulle hon ju vara inlagd. Eller har välfärdssystemet pajat så brutalt verkligen?


   
SvaraCitera