Aviseringar
Rensa alla

Hon leker svår och "försvinner" från mig


Ämnesstartare

Min tjej som jag skriver med på ett annat forum (vi har träffats irl) har nu börjat försvinna och leker allmänt svår och loggar inte in längre tex när jag loggar in. I början loggade hon in hela tiden när jag loggade in och jag gjorde detsamma, nu har hon gått offline och ändrat sin status så man ser bara att hon är offline om hon är online med. 

Jag tycker att hon gör så för att jag ska bli mer nyfiken på henne och inte förlora mitt intresse. Men jag tycker det är extremt drygt. 

Jag tänkte att hon bör få tillbaks av sin egna medicin, jag borde totalignorera henne och inte logga in på ett tag tills hon ändrar sitt beteende och börjar gå online igen ellerhur? Inte ens det, hon ska få vänta på mig fast ön hon är online.

btw vi är inga snorungar direkt, hon är ca 30 år och jag är ganska mycket yngre än henne men gammal nog för att kallas vuxen


   
Citera
Ämnesstartare

Hahahah bror hon leker inte svår... Du blir ghostad 


   
SvaraCitera

Ja gör det, men förvänta dig inte för mycket.


   
SvaraCitera

Prata med henne istället...


   
SvaraCitera

widediaper:
Prata med henne istället...

Håller med, det är det bästa du kan göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du börjar ignorera henne så förvänta dej inte hon kommer ta kontakt med dej, bättre du frågar vad hon känner och om det är något, så att du faktiskt visar att du bryr dig om henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snorungar är precis va ni är, speciellt du


   
SvaraCitera

Gash, fråga henne bara. Det låter snarare som att hon inte är så intresserad längre. Men det låter även som att du är för omogen för att vara i ett förhållande med en så mycket äldre person, om hon nu är på den nivån man förväntar en trettioåring till att vara på.
Vadå, ge tillbaka med personens egna medicin? Har hon gett dig permanenta ärr? Vad är det för typ av snack. Kommunicera med henne, eller gå vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:
Gash, fråga henne bara. Det låter snarare som att hon inte är så intresserad längre. Men det låter även som att du är för omogen för att vara i ett förhållande med en så mycket äldre person, om hon nu är på den nivån man förväntar en trettioåring till att vara på.
Vadå, ge tillbaka med personens egna medicin? Har hon gett dig permanenta ärr? Vad är det för typ av snack. Kommunicera med henne, eller gå vidare.

Hahahah vad kasssa ni är. Ni har inget förhållande ellerhur? Jag förväntade mig vissst mycket av er. Näää. Om hon inte är intresserad så leker hon det för att få min uppmärksamhet, man måste vara lugn och sansad vid dessa tillfällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
Om du börjar ignorera henne så förvänta dej inte hon kommer ta kontakt med dej, bättre du frågar vad hon känner och om det är något, så att du faktiskt visar att du bryr dig om henne.

Jo, det förväntar jag mig visst, hon raggade upp mig och får stå för vad hon menar 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
Prata med henne istället...

funkar inte så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grabben påstår att han har 150 IQ men fattar ändå inte att han blir ghostad. 

Vilket coomer moment. Du har garanterat en naken tjej som bakgrundsbild också Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Grabben påstår att han har 150 IQ men fattar ändå inte att han blir ghostad. 

Vilket coomer moment. Du har garanterat en naken tjej som bakgrundsbild också Party

Intressant.... Det låter snarare som att du inte förstod frågan?? Hennes konto är 2 år gammal och hon skriver med den på olika delforum. Att hon slutar använda sitt konto betyder inte att hon ghostar mig Rullar ögonen

snarare tvärtom... Om hon slutar använda sitt konto som är hela 2 år betyder det att hon gör det för min skull.

om hon verkligen ville dissa mig så skulle hon bara slutat svara mig men använt sitt konto som vanligt. 

sedan skulle hon heller inte bli svartsjuk när jag skriver om andra...


   
SvaraCitera

Whatever666:

Hahahah vad kasssa ni är. Ni har inget förhållande ellerhur? Jag förväntade mig vissst mycket av er. Näää. Om hon inte är intresserad så leker hon det för att få min uppmärksamhet, man måste vara lugn och sansad vid dessa tillfällen.

Jag har många olika typer av fungerande relationer med folk i olika åldrar. Jag håller med om att man behöver vara lugn i sammanhang där det är lite svajigt. Men det du beskriver låter snarare som inbillning till sanningen. Jag vet inte hela historiken, men utifrån hur du får det att låta, så verkar du inte alls så mogen som du nog tror att du är. 

Låter snarare som att du inte har varit i ett fungerande förhållande eller relation, om du inte tror att prata ska fungera. 

Whatever666:

Intressant.... Det låter snarare som att du inte förstod frågan?? Hennes konto är 2 år gammal och hon skriver med den på olika delforum. Att hon slutar använda sitt konto betyder inte att hon ghostar mig Rullar ögonen

snarare tvärtom... 

Jag ser detta halvt med logik och halvt med förvirring, jag förstår inte hur du menar riktigt. Men om hon bara slutat använda ett konto på ett ställe, utan att ge annan kontakt info till dig, så betyder det att hon verkligen ville ta en paus från ALLA där.

Whatever666:

Om hon slutar använda sitt konto som är hela 2 år betyder det att hon gör det för min skull.

På vilket sätt skulle hon ha gjort något för din skull i det sammanhanget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Jag har många olika typer av fungerande relationer med folk i olika åldrar. Jag håller med om att man behöver vara lugn i sammanhang där det är lite svajigt. Men det du beskriver låter snarare som inbillning till sanningen. Jag vet inte hela historiken, men utifrån hur du får det att låta, så verkar du inte alls så mogen som du nog tror att du är. 

Låter snarare som att du inte har varit i ett fungerande förhållande eller relation, om du inte tror att prata ska fungera. 

Jag ser detta halvt med logik och halvt med förvirring, jag förstår inte hur du menar riktigt. Men om hon bara slutat använda ett konto på ett ställe, utan att ge annan kontakt info till dig, så betyder det att hon verkligen ville ta en paus från ALLA där.

På vilket sätt skulle hon ha gjort något för din skull i det sammanhanget?

Jag förstår inte hur det kommer fram till att just jag är omogen?? För att jag inte vill prata? I detta sammanhanget kan man inte bara prata då hon är offline. Man kan bara skriva... Jag syftar på att man ska inte alls prata bara för att det känns rätt, det är inte så det fungerar. 

fiskar biter på allt de tror är en mat men det visar sig att det var inte så smart när det var bara en krok de just bitit på, samma sak finns här i det sociala med som man får ta hänsyn till fast än det inte är så synligt. 

Det är just därför folk går omkring och bölar när deras förhållande har fallererat totalt och står där som ett frågetecken och undrar hur detta kunde ha skett. För att de tänkte inte 5 steg i förväg snarare bara på att följa röda tråden.


   
SvaraCitera