Aviseringar
Rensa alla

hon ljuger hela tiden...


Ämnesstartare

teganandsara:

Men ja..är väl bäst att försöka lösa det med att konfrontera henne nästa gång, eller något av ovanstående förslag

Ja, det kommer inte att sluta bra annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att du ska prata ut med henne. Kan hon inte ändra på sig kanske det inte är värt det. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isch , inte alls kul...
kommer hon alltid på sådana konstiga ursäkter varje gång ni bråkar eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

kommer hon alltid på sådana konstiga ursäkter varje gång ni bråkar eller något?

Ja, mer eller mindre.

som en gång var hon nere och deppig som fan och hon sa ju verkligen det till mig, hur hon kände sig yadayada och efter några veckor blir man ju skit trött så jag skrev typ "Ska det alltid va såhär?" och hon blev ju heelt.. och undra vafan jag menade med det och så.. och jag var ju nära på att göra slut och då kom hon med sin jävla story att anledningen till att hon vart så nere är för en grej som hände i somras och blabla så sa hon då att en kille trängde upp henne mot en vägg och gjorde det och det.. storyn var så jävla oorginell och som tagen ur en film, gosh gosh gosh..

hennes teknik är ju att så fort hon är rädd att jag ska lämna henne så berättar/säger hon ngt som är så..dramatiskt att man är i princip tvungen till att tycka synd om henne, eller så, och att man inte kan vara arg på henne i ett sånt läge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teganandsara:

hennes teknik är ju att så fort hon är rädd att jag ska lämna henne så berättar/säger hon ngt som är så..dramatiskt att man är i princip tvungen till att tycka synd om henne, eller så, och att man inte kan vara arg på henne i ett sånt läge.

Skum typ. Bara ignorera henne. Om det är att hon är rädd att det ska ta slut, hota med att göra slut om hon inte slutar komma med lögner i stället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MakingBelieve:

Skum typ. Bara ignorera henne. Om det är att hon är rädd att det ska ta slut, hota med att göra slut om hon inte slutar komma med lögner i stället?

Good one! [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Du kanske behöver berätta för henne att hon är bra precis som hon är och att du verkligen UPPSKATTAR ärlighet och att du har väldigt svårt att acceptera någon som ljuger.

Miceparade:

Jag tycker att du borde konfrontera henne och samtidigt försöka få henne att inse att du gillar henne utan de där lögnerna, att de inte behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg åt henne att hon får sluta hitta på en massa skit för att hon vill ha uppmärksamhet. Seriöst. Om du låter henne komma undan med det så lär hon ju fortsätta, det funkar ju uppenbarligen.


   
SvaraCitera

teganandsara:

"fan du måste snabba dig hit, kan inte gå..hjälp mig..nu!!"

Never cry wolf...

OMG extremt omoget.


   
SvaraCitera