Aviseringar
Rensa alla

Hon ser inte bra ut på facebook


Ämnesstartare

Har nu hållit på med en tjej i några veckor, hon tyckte nu det var tid för att ändra relationsstatus på facebook

saken är det att jag tycker att hon ser mycket bättre ut på riktigt och att det inte alls framkommer på bilderna hon har, då de flesta vänner kommer att kolla in hennes profil så förstår ni nog.

så frågan är hur jag får henne att fatta att hon måste styra upp sin profil?

seriösa svar nu, och någon måste ju haft liknande problem


   
Citera

Du är inte sann.
Är du mot all förmodan det:
Dö.


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Alla kommer mobba dig så jävla hårt för att du har en ful flickvän, hahahaha!


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]
Kanske troll, kanske puckad tönt. Vem vet?
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=299786&page=1#11145540


   
SvaraCitera

Du har visserligen ett udda problem, så ni kanske borde ha "det är komplicerat".


   
SvaraCitera

Ta en awesome bild på henne då och tagga henne på den. Då lär dina vänner se hennes skönhet i vilket fall som helst. Om det nu är så viktigt för dig.


   
SvaraCitera

Herregud
1. Plocka av dig trollmasken
2. Inse att den trots allt satt kvar och var glad att du hittat en tjej som inte är så utseendefixerad att hon sitter och väljer ut tre av hundra bilder som hon vågar publicera
3. Skryt för dina kompisar att hon ser ännu bättre ut i verkligheten


   
SvaraCitera

Tycker du ska berätta för henne att hon borde göra slut med dig eftersom att du är dum i huvudet.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Som dom flesta andra säger, du är dum[tired]


   
SvaraCitera

herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hennes vänner tänker säkert samma sak om dig så jag tror det jämnar ut sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stefaaaaan:

seriösa svar nu, och någon måste ju haft liknande problem

Herregud...
Du vet hur hon ser ut i verkligheten, + varför bry sig om vad kompisar tycker? Det är du som ska vara tillsammans med henne, inte dina kompisar. [n]
Om du bryr dig så mycket av vad kompisarna kommer tycka och tänka ska du nog inte ha en brud alls. [no-no][smile]


   
SvaraCitera