Aviseringar
Rensa alla

Hon ska vara snygg....


Ämnesstartare

amsi:
tkr du ska åka tillbaks till femtiotalet mvh

utvecklaaaaaaa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Men herrejösses vilken syn på relationer du har. "Ta det som finns"?

Ja men flera tänker ju så.. Senare efter bröllopet kske de ändrar sig men tänker typ "hugget är hugget". 

lr så skiljer d sig om de finner ngn bättre osv


   
SvaraCitera

S3ON: Gärna ta emot den i baken

<3 bästa kravet ever

S3ON: Är era partners 'the perfect match', lr tar ni typ "det som finns"?

Tar det som finns, d.v.s inget


   
SvaraCitera
mynona

Jag har höga krav vad känslor och ömsesidighet gäller; gäller det smak och värderingar så tror jag att när dessa är ömsesidiga ökar även känslorna, som samtidigt planar ut eventuella skillnader. Ja jag har höga krav. Man bör ha det i sådana här sammanhang, alla bör ha det, men det beror väl på hur man menar med höga. 


   
SvaraCitera

MTE1ODA0OTcxNDc4MTg5NTgx.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan aldrig ha för höga krav då man söker en livskamrat. Men när man hittar någon man tycker om så har du redan glömt dina krav i vilket fall.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Men när man hittar någon man tycker om

man kan bara tycka om någon med kraven man har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

man kan bara tycka om någon med kraven man har.

Men kraven man har är nödvändigtvis inte ekvivalent med de krav man tror sig ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Men kraven man har är nödvändigtvis inte ekvivalent med de krav man tror sig ha.

va menar du? Kraven man har är inte de krav man tror sig ha? På vilket sätt då? Om man har några krav kan man inte ändra på dessa ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

va menar du? Kraven man har är inte de krav man tror sig ha? På vilket sätt då? Om man har några krav kan man inte ändra på dessa ju.

Det är klart man kan, människan är dynamisk och kan ändra sig under hela livets gång. Nånting man tror är viktigt kan i nästa stund visa sig vara nånting man har överseende med då man träffar någon som man i övrigt gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: överseende med då man träffar någon som man i övrigt gillar.

fast tänk så är hela kraven för att man ska tycka om någon är att man har just de kravet och det är något man letar efter för att gilla någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

fast tänk så är hela kraven för att man ska tycka om någon är att man har just de kravet och det är något man letar efter för att gilla någon?

De krav man har är ju oftast prioriterade olika, vissa är jätteviktigt och kan inte ruckas på medans andra kan visa sig vara mindre viktiga när andra kvalitéer visar sig.

Det är svårt att skapa en 100% hållbar kravlista om den är det minsta specifik och innehåller många parametrar ty chansen för att stöta ihop med en sådan individ blir mindre och mindre och i långa loppet kanske inte gynnsamt för dig själv skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: för att stöta ihop med en sådan individ blir mindre och mindre och i långa loppet kanske inte gynnsamt för dig själv skulle jag säga.

Men ifall man har ett krav som är jätte viktigt då? 


   
SvaraCitera
Kudhos

S3ON: Är era partners 'the perfect match', lr tar ni typ "det som finns"?

LOL


   
SvaraCitera