Aviseringar
Rensa alla

Hon svarar inte på mina snaps efter 30-40 min.


dinkompis:

om någon hade skrivit så till mig hade jag bara tyckt den personen var jobbig

Ja  okej men nu är du inte hon, alla är olika Tumme upp


   
SvaraCitera

Skulle vilja tro att hon mest leker svår, men å andra sidan så använder inte alla snap 24/7. Men om de nu är 30-40 min mellan varje gång så är de nog mest att hon tyckte du va trevlig på festen men intresset har inte riktigt fastnat än skulle jag vilja tro iaf.


   
SvaraCitera

Dishaas:

Ja  okej men nu är du inte hon, alla är olika Tumme upp

dom flesta är så


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

hon kanske har annat att göra om dagarna än sitta med telefon i hand...


   
SvaraCitera

Det kan ta typ 3 timmar för mig att svara på en snap. Finns långa perioder jag inte rör den. Om du vill kontakta henne kan du kanske fråga om hon har lust att snacka lite i telefon ELLER gå ut på en promenad för fan?

Min magkänsla säger att hon gillar dig, och om hon inte gör det så finns det massa andra tjejer. Och var inte blyg! Får du dissen gör det inget, det får alla förr eller senare.


   
SvaraCitera

StarsAreBlind:
Det kan ta typ 3 timmar för mig att svara på en snap. Finns långa perioder jag inte rör den. Om du vill kontakta henne kan du kanske fråga om hon har lust att snacka lite i telefon ELLER gå ut på en promenad för fan?

Min magkänsla säger att hon gillar dig, och om hon inte gör det så finns det massa andra tjejer. Och var inte blyg! Får du dissen gör det inget, det får alla förr eller senare.

Äh, låt grappen stirra i mobilen som ett fån annars.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Det kan ta typ ett dygn för mig att svara. Har ej ens alltid internet på på telefonen. Lr ser någon mening med att svara om det inte är ngt speciellt. Har iof flera som jag alltid snappar med men ah


   
SvaraCitera

Vissa svarar snabbt andra inte. Jag tror inte att du behöver oroa dig att att hennes sena svar skulle vara något tecken på att hon inte gillar dig


   
SvaraCitera
Lod
 Lod

Jag är en riktig mardröm. Jag kan låta bli att svara på flera timmar, oavsett vem det är, om jag verkligen tycker om den eller inte. Jag tänker väldigt mycket och gillar heller inte virtuellt umgänge (bara om inget annat erbjuds).

Borde jag skämmas?


   
SvaraCitera