Aviseringar
Rensa alla

Hon tycker inte det är skönt..


overkligt1:

Då har du aldrig vart med om en riktigt orgasm min vän

Jo, sin egen.


   
SvaraCitera

Avatar:

Tjejer fiser och bajsar inte heller. Dom är 100% pure!

overkligt1:

Då har du aldrig vart med om en riktigt orgasm min vän

Jag tror snarare det är du som aldrig satt din fot på en svenska lektion. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Jo, sin egen.

haha

Jonnybravo91:

Men ingalunda mindre viktig. Varför inte bara anstränga dig en halv kilowatt extra när du skriver en tråd?

Aja skitsamma antar att du inte har ngt bättre o säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det absolut troligaste är att hon och ert förhållande inte är moget för det. [y]
Folk är olika, en del har mer sexualdrift än andra. En del har inte stora sexuella behov och behöver större mognad både personligt och kroppsligt innan det blir njutningsfullt med sex.
Vänta tills hon VERKLIGEN vill. Inte att hon säger att hon vill.


   
SvaraCitera

Prova med lite förspel så kanske hon blir mer upphetsad[wink]


   
SvaraCitera

overkligt1:

Aja skitsamma antar att du inte har ngt bättre o säga

Men allvarligt talat... Även när du får kritik för det, försöker du inte ens förbättra det? Vad är det? Dum i huvudet eller något? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodil:

Vänta tills hon VERKLIGEN vill. Inte att hon säger att hon vill.

Tack för tipsen ska faktist testa det, (=

kill_enemy:

Prova med lite förspel så kanske hon blir mer upphetsad

Jo förspel är något vi håller på och förbättre mer och mer för varje gång 🙂

Jonnybravo91:

Men allvarligt talat... Även när du får kritik för det, försöker du inte ens förbättra det? Vad är det? Dum i huvudet eller något?

Jag tål kritik men jag skrev bara tråden snabbt, får la bli förbättring nästa tråd som kommer isf,


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Låter som ett första klassens dålig hantering av språket svenska... Jag ber om ursäkt, men du har aids.

Härkomst från AIDSFRIKA skulle faktiskt förklara språkhanteringen, case solved 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

overkligt1:

hon är väldigt svår att få till att göra vissa saker, tillex slicka hon låter mig inte ens testa det 😛

Här har du ju svaret själv. Hon försöker leva upp till något som hon inte är mogen för.
Hon vill att det ska vara skönt, men hon själv hänger inte med. Hon är inte tillräckligt trygg. Och det går inte att tvinga fram.

En tjej som verkligen vill och är avslappnad njuter. Så är det.
och det kan dröja tills en tjej är över 20 innan det där blir rätt...


   
SvaraCitera

Dåren:

penetrerar klitoris

[y]


   
SvaraCitera

overkligt1:

Jag tål kritik men jag skrev bara tråden snabbt, får la bli förbättring nästa tråd som kommer isf,

Du tar inte åt dig kritik, hade du tåligt kritik hade du försökt förändra dig. Vilket trots dina ursäkter, du upprepar gång på gång i varje inlägg du skriver...

Greger_EFG:

Härkomst från AIDSFRIKA skulle faktiskt förklara språkhanteringen, case solved 😀

Du är så smart [blush]


   
SvaraCitera

Det är inte konstigt om tjejen inte känner så mycket njutning bara av att bli vaginalt penetrerad. Fokusera mer på resten av hennes kropp i allmänhet och klitoris i synnerhet.


   
SvaraCitera

Wow. Inte en punkt i hela inlägget.


   
SvaraCitera

Meh, ni har ju bara haft sex under 2 månaders tid, det är ju inte särskilt lång tid alls. Det tar väl ett tag innan hon riktigt kan slappna av och känna sig bekväm. Jag börjar lära mig att slappna av nu, och jag har varit tillsammans med min pojkvän i ett år och varit sexuellt aktiv (lulz) i.. Öh.. 9 månader kanske. Det tar tid. [no-no]
Tycker hon inte alls att det är skönt eller är det bara det att hon inte får orgasm? För det är många tjejer som har problem med det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodil:

Vänta tills hon VERKLIGEN vill. Inte att hon säger att hon vill.

Så Det är upp till han?
Ehhehe säger hon att hon vill så är det väl hennes problem om hon igentligen inte vill[tired]

Hon verkar obekväm med sig själv btw, Försök få henne att slappna av mer t.ex ha bättre förspel 🙂

Bodil:

En tjej som verkligen vill och är avslappnad njuter. Så är det.
och det kan dröja tills en tjej är över 20 innan det där blir rätt...

Ja, och för att det ska bli avslappnat och skönt så måste man ha erfarenhet och känna sig trygg i förhållandet, det gör nog ingen i början med en ny person.

Det finns ingen magisk ålder då det helt plötsligt blir skönt och avslappnat, Du resonerar ganska ologiskt.

Sen ska naturligtvis inte någon ha sex bara för att ens kille tjatar om det, fast så verkar det ju inte vara i detta fall.


   
SvaraCitera