Aviseringar
Rensa alla

Hon väckte mig aldrig :'(


Ämnesstartare

hade också fått ångest av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag försökte men du vaknade inte" SOM ALLTID, och jag kommer aldrig få reda på om det är sant.. Hon kanske ropade 3 ggr max sen gav hon väl upp.. det som gr mig mest sur är att hon väcker mig halv ett och ba "jag lägger mig nu" fattar hon inte att jag kommer vara uppe hela natten nu eller?[mad][cry]

Hon kunde ju ha skakat på dig eller något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

hade också fått ångest av det

iaf ngn som förstår :')
men man dör inombords ändå..

Wanking BC:

Okej, grejen var att du kom med en massa töntiga undanflykter, men skit du i att plugga

Undanflykter? Vad fan menar du? Ska jag sitta och fördjupa mig i genetik och politik och gramatik när jae sur? När en halv dag av minhelg är borta? Kanske om jag inte hade känslor dvs..

Neurosedyn:

Hon kunde ju ha skakat på dig eller något.

Precis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Undanflykter? Vad fan menar du? Ska jag sitta och fördjupa mig i genetik och politik och gramatik när jae sur? När en halv dag av minhelg är borta? Kanske om jag inte hade känslor dvs..

Nja, snarare att du höll på och snacka om att du minsann inte hade något att ta hjälp av [zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Nja, snarare att du höll på och snacka om att du minsann inte hade något att ta hjälp av

det är ju så? Och jag kommer inte orka leta fakta på internet mitt i natten.. Vill inte döda mig själv samtidigt som ångesten tagit över mitt humör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

det är ju så? Och jag kommer inte orka leta fakta på internet mitt i natten.. Vill inte döda mig själv samtidigt som ångesten tagit över mitt humör.

Internet kan hjälpa dig, men problemet är att du inte orkar/whatevver


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Internet kan hjälpa dig, men problemet är att du inte orkar/whatevver

Ja, precis. fattar inte varför du sitter och går emot `? [shake] Hatar folk som säger emot bara för att Dumförklara mig sen när jag egentligen inte haft fel så säger dom "whatever" som att inget har hänt. Be jahanam, gende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Ja, precis. fattar inte varför du sitter och går emot `? Hatar folk som säger emot bara för att Dumförklara mig sen när jag egentligen inte haft fel så säger dom "whatever" som att inget har hänt. Be jahanam, gende.

Innan så hävdade du att det berodde på att ingen kunde hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Innan så hävdade du att det berodde på att ingen kunde hjälpa dig.

Bara för att jag nämner en anledning av ett flertal behöveru fan inte säga att det är en ursäkt
Jag orkar inte sitta och plugga sen fastnar jag sen ska jag leta på internet.. Lättare att bara fråga någon då iställt för att det ska ta 15 min & få svar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Bara för att jag nämner en anledning av ett flertal behöveru fan inte säga att det är en ursäkt
Jag orkar inte sitta och plugga sen fastnar jag sen ska jag leta på internet.. Lättare att bara fråga någon då iställt för att det ska ta 15 min & få svar..

Är faktiskt väldigt lätt att söka på internet [zzz]

Var inte så aggro btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är faktiskt väldigt lätt att söka på internet

Du kan börja med att förklara för mig hur man använder ordet fylogeni och vad det är. Är det någonting man kan skriva 2 sidor av?
Seså, visa mig att det är lätt så kanske jag orkar ge mitt plugg ett försök denna natt.

Wanking BC:

Var inte så aggro btw

Inte så lätt med dina meningslösa kommentarer just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gömmaan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Du kan börja med att förklara för mig hur man använder ordet fylogeni och vad det är. Är det någonting man kan skriva 2 sidor av?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fylogeni
http://www.vetbakt.se/vetbakt/popup/popup.php?id=18
http://www.it.hik.se/handledning/intermed/komp/node122.html

osv osv osv

kolla sidor, jag vet inte vad du har för kriterier osv för ditt arbete så det är svårt för mig att fixa det åt dig, vilket jag inte heller orkar göra

detberorpå:

Inte så lätt med dina meningslösa kommentarer just nu.

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

kolla sidor, jag vet inte vad du har för kriterier osv för ditt arbete så det är svårt för mig att fixa det åt dig, vilket jag inte heller orkar göra

Det är inte mitt arbete.. Ska leta område att fördjupa mig i och veta mycket om det tils på onsdag.

Wanking BC:

osv osv osv

Tänker inte läsa.. Har redan massa papper utskrivna.. Min no lärare för sjuk, frågade runt av 3 andra lärare men ingn vet hur man använder ordet fylogeni.. Juste, frågade min no lärare för några veckor sen. Hon visste inte och sa att det var intressant.. Drf jag skrev ut en massa ppr.. Meningslöst. [zzz]

serenity:

men gömmaan

det värmde, lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Tänker inte läsa.. Har redan massa papper utskrivna.. Min no lärare för sjuk, frågade runt av 3 andra lärare men ingn vet hur man använder ordet fylogeni.. Juste, frågade min no lärare för några veckor sen. Hon visste inte och sa att det var intressant.. Drf jag skrev ut en massa ppr.. Meningslöst.

Då har du ju all information du behöver? om jag förstått dig rätt (Du skriver jävlig osammanhängande)

Ta tag i det imorgon då [zzz]

detberorpå:

Det är inte mitt arbete.. Ska leta område att fördjupa mig i och veta mycket om det tils på onsdag.

Haha, Låter ju hur lätt som helst, bara läsa lite fakta om vad det ordet betyder? [bigsmile]


   
SvaraCitera