Aviseringar
Rensa alla

Hon varken planerar eller tänker!


Du får vara lite försiktig när du pratar med henne om du tycker de är jobbigt när hon börjar gråta.  Med de sagt ska du inte vara allt för försiktig din tankar och idéer måste komma fram så hon förstår hur du känner.


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Vad säger hon när du säger det till henne? Om du gång på gång påpekar det och hon inte gör någon ändring så är det dags för dig att gå vidare. 

När jag gör det så gråts hon och får för sig saker och säger hela tiden att hon känner sig som en dåligt flickvän


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

My dreams are her:
Du får vara lite försiktig när du pratar med henne om du tycker de är jobbigt när hon börjar gråta.  Med de sagt ska du inte vara allt för försiktig din tankar och idéer måste komma fram så hon förstår hur du känner.

Tro mig det har jag gjort borde när jag är arg, ledsen och när jag pratar lugnt med henne


   
SvaraCitera

Doniko:

När jag gör det så gråts hon och får för sig saker och säger hela tiden att hon känner sig som en dåligt flickvän

Gör slut. Detta är inte bra för någon av er.


   
SvaraCitera

Doniko: Tro mig det har jag gjort borde när jag är arg, ledsen och när jag pratar lugnt med henne

http://relationsproblem.se/


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Gör slut. Detta är inte bra för någon av er.

mm funderar på det. Hon skämde ut sig på fester innan hon blev tsm med mig och nu är hon lugn när det kommer till att bete sig men om jag funnits för henne i 1 års tid och alltid varit snäll varför gör hon såhär då


   
SvaraCitera
b1son

Doniko:

mm funderar på det. Hon skämde ut sig på fester innan hon blev tsm med mig och nu är hon lugn när det kommer till att bete sig men om jag funnits för henne i 1 års tid och alltid varit snäll varför gör hon såhär då

vissa människor har väldigt svårt med självinsikt (speciellt unga), och även om man har insikten så går det inte alltid att förändra ett beteende. ju tidigare man accepterar att man inte kan kräva att andra människor förändrar sig desto bättre, för då kan man ju bestämma om man pallar med det eller inte.


   
SvaraCitera

Doniko:

mm funderar på det. Hon skämde ut sig på fester innan hon blev tsm med mig och nu är hon lugn när det kommer till att bete sig men om jag funnits för henne i 1 års tid och alltid varit snäll varför gör hon såhär då

Du ska alltid vara snäll, det är inget du ska förvänta dig något speciellt för. Du har sedan inte gjort henne någon tjänst utan bara varit hennes partner, så de där tankarna måste du slå ur hågen med detsamma. Ni ser olika på det hela och hon kan inte/vill inte göra som du vill och du kan inte tvinga henne, och har ingen rätt till det heller.


   
SvaraCitera

hon kommer få de jobbigt i vuxenlivet om hon inte kan planera


   
SvaraCitera

handendärnissen:
hon kommer få de jobbigt i vuxenlivet om hon inte kan planera

Hon anses redan befinna sig i vuxenlivet eftersom hon är 18. Sen så handlar det inte om att hon inte kan utan att hon inte vill. Stor skillnad. 


   
SvaraCitera

1. Säg till
2. Låtsas som inget
3. Gör slut
4. 1


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Hon anses redan befinna sig i vuxenlivet eftersom hon är 18. Sen så handlar det inte om att hon inte kan utan att hon inte vill. Stor skillnad. 

jo men sen när man har egen inkomst o eget boende, då tycker ja man ä vuxen på riktigt 


   
SvaraCitera
gulan

Det är sjukt jobbigt att inte bli prioriterad av sin partner men så länge ni fortfarande har det bra tillsammans när ni väl träffas så bör du uppskatta det. Tar hellre en sådan partner än någon som hänger på en som en igel hela tiden..


   
SvaraCitera

handendärnissen:

jo men sen när man har egen inkomst o eget boende, då tycker ja man ä vuxen på riktigt 

Nämen, ser man på. Det är visst dig hon prioriterar före sin kille. Hur vet du att hon inte har eget boende samt inkomst? Rullar ögonen 


   
SvaraCitera

Jag vill inte vara sån men hon låter lite speciell, om hon börjar gråta så fort du tar upp vad du känner (om du gör det på ett sansat sätt liksom)... manipulativ och självisk. BLÄ (men hon är ju så snygg, I know) 


   
SvaraCitera