Aviseringar
Rensa alla

Hon vill göra Europa mångkulturellt - Barbara Lerner Spectre: ”Vi judar kommer att leda den förvandlingen”


Ämnesstartare

Nu ställer jag en fråga till er: Hur förhåller ni er till det faktum att en judisk invandrare från Israel, kanske det mest intoleranta och inhumana landet på alla kriterier i modern historia, strävar efter att Européerna, mot sin vilja, ska ha mångkultur, samtidigt som den judisk kulturen ställer sig i centrum HÄR i Europa!?

Läs artikeln här och bedöm själva: http://www.nationellida​g.se/visa/default.asp?dokID=1288

(kan den zionistiska agendan bli tydligare än så!?)


   
Citera
Ämnesstartare

Äh, judarna är det ju ingen fara med, Hitler han gasa ihjäl tillräckligt många så att de tvingades ge upp deras stora onda superplan att ta över världen.
Muslimerna ska vi däremot oroa oss för. Alla muslimer vill ha sharialagar och tvinga in alla kvinnor i burka. Det är ett stort hot mot våra västerländska värderingar och demokratiska samhälle.
eftersom det föds fler barn bland muslimerna än oss vita rena människor så kommer de till slut vara så många att de är i majoritet. Och då har vi ingen aning om vad som väntar oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du verkar inte begripa judendomens roll i det hela. Judarna utövar sin makt för att utplåna Europas kulturella och etniska identitet samtidigt som de bevarar sin egen.

Inga zionister = Inga muslimer

Robert Spencer är ju jude, men han arbetar MOT Islams utbredning i Europa och i världen.

Den genomvidriga zionist judiska agendan går ut på att skylla allt på den vite mannen som en taktik, själva tar dem inget ansvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför måste hon ses som "en judisk kvinna"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Varför måste hon ses som "en judisk kvinna"?

:

”Vi judar kommer att leda den förvandlingen”

:

Finansieringen kommer från den svenska staten och Wallenbergstiftelsen, och syftet man uppger på sin hemsida är att ”återuppliva judisk kultur i Europa”. När IBA News (Israel Broadcasting Authority) nyligen gjorde en intervju med Lerner Spectre presenterar hon dock, troligen för israelisk hemmapublik, högtflygande planer på att i grunden omforma Europa, en omvandling där hon inte bara skissar en roll för sig själv personligen, utan för hela sin etniska grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som jag reagerade främst på var följande uttalande.

”Jag tror att det sker ett uppsving av antisemitism, eftersom Europa vid denna tidpunkt ännu inte lärt sig att vara mångkulturellt."

Hur hon får ihop den biten förstår jag inte, för det är ju genom den växande andelen muslimer i Europa, alltså mångkulturellt inflytande som Antisemitismen har ÖKAT i Europa. Vi kan ju bara ta Malmö här i Sverige, där Muslimer ställer till det för Judarna. På andra håll i Europa, exempelvis Frankrike så har också antisemitismen fått ett uppsving (Gjorde en tråd om det för ett tag sedan)

Muslimerna, till skillnad från Europeerna har inte aktivt tagit på sig en skuld för den judeutrotning som skedde under Andra världskriget. Dom är lika intoleranta som dom var innan, medan vi Europa blev mer liberala och blev smått mjäkiga och fega som följd.

Denna jävla subban bör börja med sitt egna land innan hon ber oss se över våra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skrämmande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Den genomvidriga zionist judiska agendan går ut på att skylla allt på den vite mannen som en taktik, själva tar dem inget ansvar.

mm, och så hittar de på förintelsen för att vi ska tycka synd om dem :S Det är skrämmande hur en sådan mytbildning kan ha blivit en självklar del av vår historiesyn. Du har rätt trots allt, judarna är nog fortfarande ett hot med tanke på hur förintelsemyten visar på att de trots allt har ett skrämmande stort inflytande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Europa är redan mångkulturellt och att det är emot din vilja betyder inte att du kan tala för resten av oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

mm, och så

Det är sådana här inlägg som förut fick mig att ogilla dig. När man inte visste att du var sarkastisk var det lätt att tro att du var ärlig med tanke på att garderobsheilarna skriver sådana här saker.
Nu blir det istället komiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Nu blir det istället komiskt.

Du kan tycka att jag är hur komiskt som helst men med tanke på att du är kommunist så betyder det inte nämnvärt mycket i mina ögon. Judekramare och multikultiromantiker kan ju knappast se klarsynt i den här frågan. Det säger väl sig självt.

Dold text: Vafan stringis varför skulle du avslöja mig för nu förstörde du ju för fan hela tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

människor slutar aldrig att förvåna mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som är så jävla ironiskt är att den där judeskatan inte jobbar för att hennes eget land Israel ska bli mångkulturellt!

Man skulle nog göra alla en tjänst om man släppte en bomb över det där jävla landet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senast jag kollade så är Europa redan mångkulturellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Man skulle nog göra alla en tjänst om man släppte en bomb över det där jävla landet!

ja, verkligen, eller hela jordklotet. Fan vad bra det skulle va.


   
SvaraCitera