Aviseringar
Rensa alla

Hon vill ha ett hemma-spa!!!


Cobrak:

aa d är vår generations heliga inspirationskälla

Det är oroväckande santSover


   
SvaraCitera

Gå till ett riktigt spa. Finns små ställen överallt. 

Eller ha yoga. 


   
SvaraCitera

widediaper:

stolar????? Gurka???? wtf?

Tjejer gillar ansiktsmask, med gurka på ögonen! Fotmasage är aldrig fel åh om du vill ta ett steg längre så funkar ju masage på ryggen eller vart ni nu vill! Bra knep att fort komma nära personen! Dedär med stolar är ju för att man ska sitt skönt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KomÅhHjälpMig:

Tjejer gillar ansiktsmask, med gurka på ögonen! Fotmasage är aldrig fel åh om du vill ta ett steg längre så funkar ju masage på ryggen eller vart ni nu vill! Bra knep att fort komma nära personen! Dedär med stolar är ju för att man ska sitt skönt!

jaha det var ju mycket grejor det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill gärna veta vem det är som följer min hemma-spa-tråd Mycket glad


   
SvaraCitera

widediaper:
Vill gärna veta vem det är som följer min hemma-spa-tråd Mycket glad

Rodnar


   
SvaraCitera

Istället för spa.. ha en mysig konsert. Det har man med couchsurfers. Akustisk musik, lite salta pinnar och cider. Jag hade velat gå på kräftskiva om det var något annat än kräftor och räkor. Dekorationerna är fina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Istället för spa.. ha en mysig konsert. Det har man med couchsurfers. Akustisk musik, lite salta pinnar och cider. Jag hade velat gå på kräftskiva om det var något annat än kräftor och räkor. Dekorationerna är fina.

det var ju hon som sa det! jag tar inte ens hem tjejer på första dejten Tardig


   
SvaraCitera

widediaper:

det var ju hon som sa det! jag tar inte ens hem tjejer på första dejten Tardig

Jag säger inte heller vilken kommun jag bor i med mina kompisar Tumme upp Vart spelar ni tv spel då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Jag säger inte heller vilken kommun jag bor i med mina kompisar Tumme upp Vart spelar ni tv spel då?

Va


   
SvaraCitera

Du borde läsa min bok. Jag tror du kommer att tycka om den.
instantbook.se
titel: Män jagar, kvinnor blir jagade

Utöver det kan du googla de här orden, eller använda orden som sökord på youtube:
*redpill
*hypergamy
*mgtow


   
SvaraCitera