Aviseringar
Rensa alla

Honda 125 crf


Ämnesstartare

Jag kör motocross och har en Honda 125 crf -06 2-takt. Vissa kompisar säger att den bör toppa 120km/t.
Någon som vet vad maxfarten är?[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Kolla din handbok, sen varför är du intresserad av vad den toppar? Du har ingen användning av toppfart egentligen på en crossbana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nog borde den orka 120, men jag vet inget exakt. Ska ta toppfarten på min RM 125 på isen i vinter och se vad den får ur sig


   
SvaraCitera

Snusarn:

Jag kör motocross och har en Honda 125 crf -06 2-takt. Vissa kompisar säger att den bör toppa 120km/t.
Någon som vet vad maxfarten är?[smile]

Jag har med en Honda cr 125 2-takt -05 mätte den med gps på 142 km/h. Dock lite modifierad. Orginal toppade den 113km/h. Åker nu yamaha 450f mkt skönare slippa hålla på att växla...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FleX:

Jag har med en Honda cr 125 2-takt -05 mätte den med gps på 142 km/h. Dock lite modifierad. Orginal toppade den 113km/h

Gött[bigcheers]


   
SvaraCitera

Snusarn och Husaberg ser jag en sån här tråd igen eller liknande med allt spam jag fick rensa och personangrepp då är ni inte längre välkommna i denna del av forumet.

Jag kommer inte tolerera att ni leker 15 år båda två, respektera varandras åsikter och kunnande / okunnighet.

Glöm aldrig, för att vara en sann expert inom ett område så ska man gjort alla misstag man kan göra. Då kommer man heller aldrig bli förvånad när något går sönder.[bigcheers]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera