Aviseringar
Rensa alla

Hoppar på det försenade trendtåget


Ämnesstartare

nöbby: Hmm, en gång i grundskolan när det var lunchdags råkade jag sätta mig på fel plats i matsalen efter att ha hämtat dricka, så jag började äta av en annan persons mat, det var rätt pinsamt.

hahah SkadeglädjeRodnar

LedsenHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du att människor hade uppskattat alkoholdrycker för smaken även om de inte gav någon ruseffekt?


   
SvaraCitera

nöbby: Ingen aning, kom med något tips så kan jag lyssna

Så ska det låta man ska vara nyfiken.

Var fan svårt att hitta ett bra exempel som ger en bra bild av hela genre

Carl Cox - Bread & Butter


   
SvaraCitera

Vad hända på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

åh handlar tråden om techno nu?



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka mönster gillar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad heter din hund ? 


   
SvaraCitera
mynona

Ska man se det som skryt då någon medger sig vara intelligent, även om personen som säger detta har en låg syn på intelligens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ToxicWithaHintOfSteam:
Vad hända på dig?

Va? Rodnar

df rqp:
tror du att människor hade uppskattat alkoholdrycker för smaken även om de inte gav någon ruseffekt?

Ja, helt klart, på samma vis som man uppskattar god mat osv. Dock hade ju produktionen av alkohol utan tvekan varit långt ifrån lika lönsam som den är idag eftersom alkoholsmaken verkar vara en som de flesta lär sig att gilla. Å andra sidan kanske det nästan enbart hade funnits drycker av hög kvalité ute på marknaden då, och de tenderar ju att både ha ett rätt högt pris samt en mer genomtänkt/förfinad smak.

amsi:
vilka mönster gillar du?

Är en sucker för sånt där aztek/mayan-mönster, som så många andra. Sedan tycker jag mycket om mönster där man kan se massa olika bilder utan att det kanske är meningen att de ska finnas där. Och jag vill ha stora mönster, annars blir det för rörigt.

mrman:
Vad heter din hund ? 

Peggy.

mynona:
Ska man se det som skryt då någon medger sig vara intelligent, även om personen som säger detta har en låg syn på intelligens?

Beror nog på umgänget skulle jag tro (och på personen i fråga, dens relation till sig själv) för även om man själv inte värdesätter en viss egenskap/färdighet så kan man vilja berätta om den om man är i en grupp där många andra tycker att det är beundransvärt eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör du nuförtiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad önskar du att du sysslade med på fritiden eller kanske gjorde än mer på fritiden? 

Hyser du en orimlig kärlek till Alfa Romeo? 


   
SvaraCitera

nöbby: Va?

Jag ville bara att du skulle märka lilla mig, attention whore status på migFörvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
Vad gör du nuförtiden?

I största allmänhet när jag inte surfar runt och läser trådar på um? Just nu har jag sommarlov och försöker göra så mycket som möjligt av det, träffa folk, knata runt i parker i stan eller gå på museum/andra utställningar, träna ute, städa trädgården osvosv. Annars pluggar jag ju ekonomi på gymnasiet och försöker hitta jobb, typ. 

dazed:
Vad önskar du att du sysslade med på fritiden eller kanske gjorde än mer på fritiden? 

Hyser du en orimlig kärlek till Alfa Romeo? 

Hm. Jag skulle hemskt gärna vilja lära mig att spela piano, trummor eller säckpipa och bli bättre på att rita och måla, sedan skulle det inte vara helt fel om jag kunde rida någon mer timme i veckan, men det är så satans dyrt.

Nej tyvärr, det är Jeep och Citroën som råkar ha varsin plats i mitt hjärta!

ToxicWithaHintOfSteam:

Jag ville bara att du skulle märka lilla mig, attention whore status på migFörvånad

Shit alltså och här slösade jag tid på att fråga vad du menade!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Just nu har jag sommarlov och försöker göra så mycket som möjligt av det, träffa folk, knata runt i parker i stan eller gå på museum/andra utställningar, träna ute, städa trädgården osvosv. Annars pluggar jag ju ekonomi på gymnasiet och försöker hitta jobb, typ.

Skönt med sommarlov. Har du ett år kvar på gymnasiet? Vad vill du jobba med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

Skönt med sommarlov. Har du ett år kvar på gymnasiet? Vad vill du jobba med?

Japp, ett år kvar! Skulle vilja bli polis, brandman eller på något vis jobba med djur/natur.


   
SvaraCitera