Aviseringar
Rensa alla

Hoppas att


Ämnesstartare

det här är rätt forum[shake]

Någon som vet om det gör ondare att vaxa om man har en större fitta?[bigsmile] eller gör det lika ont med liten fitta?
Konstiga frågor men vill veta innan jag ger mig in på något som jag kommer ångra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

DET BLIR VÄL BARA MER ATT VAXA?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

DET BLIR VÄL BARA MER ATT VAXA?!

Ingen aning[shake]
Detta kan diskuteras..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Ingen aning[shake]
Detta kan diskuteras..

Alltså du...[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså du...

Jag vet, dålig fråga ): Vågar inte vaxa om jag aldrig kommer glömma känslan, om den är obehaglig dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror på................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Det beror på................

Beror på vad?[surprised]

Bumbibohl:

..

Uschusch, inte najs bild[sad]
Men ah det där är bullfitta. Som sagt, smala personer kan också ha bullfitta[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

har en större fitta?

aka bullfitta?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aka bullfitta?

Yes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Kroppen och Sjukdomar


   
SvaraCitera

Ju större fitta desto mer "area" att vaxa ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ser en bullfitta ut? Var växer 'bullen'?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Hur ser en bullfitta ut? Var växer 'bullen'?

Bullfitta kan vara när man har stort venusberg eller stora blygdläppar men också om man har mycket underhudsfett på fittan (det är dock något jag hört). "Experter" liksom han den där Olle påstår att bullfitta enbart är en Myt då alla kan ha bullfitta för att det består av fett d;...
Jag tror inte alla kan ha bullfitta då jag sett väldigt feta människor ha en såkallad Vanlig fitta.

Bullfitta=större/fylligare fitta.

stereo total:

Ju större fitta desto mer "area" att vaxa ju.

Jag vet men jag menade om det ska göra ondare för att man har mer underhudsfett lr ngt.. Om jag t.ex. vaxar smalbenet och låren så gör det ondare för mig på låren för där har jag mer fett än på smalbenet d;.. Undrade om det var samma med fitta..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Bullfitta kan vara när man har stort venusberg eller stora blygdläppar men också om man har mycket underhudsfett på fittan (det är dock något jag hört). "Experter" liksom han den där Olle påstår att bullfitta enbart är en Myt då alla kan ha bullfitta för att det består av fett d;.

Aha .. Men liksom, sticker detta ut på framsidan eller undersidan?

detberorpå:

Jag tror inte alla kan ha bullfitta då jag sett väldigt feta människor ha en såkallad Vanlig fitta.

Alla kan ju få bullfitta ifall det är fett, men det beror på hur fettet fördelas.


   
SvaraCitera