Aviseringar
Rensa alla

Hoppas att


detberorpå:

Jag vet men jag menade om det ska göra ondare för att man har mer underhudsfett lr ngt.. Om jag t.ex. vaxar smalbenet och låren så gör det ondare för mig på låren för där har jag mer fett än på smalbenet d;.. Undrade om det var samma med fitta..

Jag tror inte att känsligheten har med fett att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Aha .. Men liksom, sticker detta ut på framsidan eller undersidan?

Det kan vara båda, vad jag fattat.. Tror bullfitta förknippas mest med stort venusberg, är oftast så.

Srbija:

Alla kan ju få bullfitta ifall det är fett, men det beror på hur fettet fördelas.

Jo sant.. Men en del människor som är Väldigt feta har trots deras fettma-kris inte bullfitta.. Så det sätter sig inte där på en del.. Och en del har normalt stort venusberg utan att ha mkt fett på fittan. Det e olika helt enekelt, men stor fitta heter bullfitta 🙂

stereo total:

Jag tror inte att känsligheten har med fett att göra.

OK![smile] Har hört att det gör mindre ont då.. Men det tror jag inte på då jag känt annorlunda :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

e

Ok, tack för svaret [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Ok, tack för svaret

[smile]


   
SvaraCitera

detberorpå:

OK![smile] Har hört att det gör mindre ont då.. Men det tror jag inte på då jag känt annorlunda :p

Asså, det är väl för att huden lixom sitter stramare på smalbenet, eller? Mindre jobbigt då iaf. Sen på låren har man mer fett och det blir inte lika stramt, eller hur man ska förklara. Så visst det har lite med fett att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Asså, det är väl för att huden lixom sitter stramare på smalbenet, eller? Mindre jobbigt då iaf. Sen på låren har man mer fett och det blir inte lika stramt, eller hur man ska förklara. Så visst det har lite med fett att göra.

Jag vet, det var det jag förklarade[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Så visst det har lite med fett att göra.

Tack för svaret dock![smile]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jag vet, det var det jag förklarade[smile]

Haha jo okej, förstod inte riktigt det.

detberorpå:

Tack för svaret dock![smile]

Inga problem 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Haha jo okej, förstod inte riktigt det.

[tired] Lol?
"Om jag t.ex. vaxar smalbenet och låren så gör det ondare för mig på låren för där har jag mer fett än på smalbenet d;.. Undrade om det var samma med fitta.." Svårt att förstå det där?[shake]


   
SvaraCitera

detberorpå:

[tired] Lol?
"Om jag t.ex. vaxar smalbenet och låren så gör det ondare för mig på låren för där har jag mer fett än på smalbenet d;.. Undrade om det var samma med fitta.." Svårt att förstå det där?[shake]

Haha men förlåt, alla är inte lika smarta som du, skulle inte ha svarat då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

Haha men förlåt, alla är inte lika smarta som du, skulle inte ha svarat då

Men du påstod att du inte förstod.. Hur kommere sig att du förstod nu då?
Jag tror inte ens du läste det där stycket därför jag blev lite sur över att du säger att du inte förstår när du inte ens läst..
Jo, jag har räknat ut det[crazy]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Men du påstod att du inte förstod.. Hur kommere sig att du förstod nu då?

Alltså, jag läste allt ni hade skrivit, men tyckte att det jag skrev var mer lättförståeligt. Men svarar ju egentligen inte på din fråga så, sorry


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ninjagrisen:

men tyckte att det jag skrev var mer lättförståeligt.

Du kunde sagt det från början ist för att köra med "jag förstod inte riktigt"..

ninjagrisen:

Men svarar ju egentligen inte på din fråga så, sorry

Varför ber du om ursäkt? För att håna (:? Funkar inte, tar inte åt mig. Vem har sagt att jag ser upp till folk på UM? Helt ärligt så tycker jag det är djävla kul att posta saker här, venne varför.

Om jag skulle haft bullfitta och någon sa "Det gör ondare om man vaxar bullfitta" så skulle jag pröva med en vaxning iaf.. Spelar fan ingen roll, ville bara fråga något ;D & jag skiter i om du tror på mig eller inte[smile]
Ja, jag använder mig av försvarsmekanism & det funkar hur bra som helst![bigsmile]


   
SvaraCitera

detberorpå:

"jag förstod inte riktigt"

haha men var ju inte säker på om jag fattade för att vara ärlig [cute] antog att jag bara förklarade vad det var du frågade men sen blev jag lite förvirrad.

detberorpå:

Varför ber du om ursäkt? För att håna (:? Funkar inte, tar inte åt mig. Vem har sagt att jag ser upp till folk på UM? Helt ärligt så tycker jag det är djävla kul att posta saker här, venne varför.

Haha, tsss, man kan ju ändå inte vänta sig ett normalt eller seriöst svar här [wink]. Det var inget hån, bara allmänt att jag brukar be om ursäkt ofta för onödiga saker (min pojkvän stör sig som fan på det, kanske borde sluta haha)


   
SvaraCitera