Aviseringar
Rensa alla

Hoppas fan att det inte är ni som driver med mig..


Ämnesstartare

Nån amerikansk brud addade mig på msn och nu övar jag engelska till tusen. hoppas det inte var någon av er. pinsamt det vore.
hehe.

men iaf, händer sånt här andra än mig? och har ni haft något intressant samtal med någon från ett annat land?


   
Citera
Ämnesstartare

nej svenska personer är väl ej vakna nu??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

nej svenska personer är väl ej vakna nu??

jag är svensk:<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

jag är svensk:<

definiera svvensk jävla rasse


   
SvaraCitera

lilasmet:

jag är svensk:<

Utomjording?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol!, försök bli vän med henne, verkligen lär känna henne. Sjukt häftigt att känna folk i andra länder, vem vet kanske hälsar man på varandra i framtiden.

jag har en tjej från london som adda mig randomly för några veckor sedan. den här tjejen har tydligen varit med om mkt skit, men skumt att folk bara addar en randomly. Undrar vart de fått ens msn adress ifrån..

Minns när icq var populärt för några år sedan, brukade snacka med en tjej från trinidad tobego, vilka tider.. sjukt trevlig tjej. vi snackade om att jag skulle komma på besök nån gång i framtiden. Vi höll kontakten i 2år tills msn tog över..

fuck u msn 🙂


   
SvaraCitera

Jag snackar med utländska personer dagligen, verkligen skitbra sätt att träna sin engelska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag har pratat med utländska personer i flera år, som sagt, GRYMT bra träning, höll på att prata med en australienare och han påpekade ju när det blev helt fel vilket man tar till sig mycket snabbare än om en lärare ger en fel på en uppgift!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag har en kompis som heter Andrej, han bor i ryssland. Vi har hållt kontakten sen jag var 12 (han var 14).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

men iaf, händer sånt här andra än mig?

Nån tjej från nederländerna addade mig.


   
SvaraCitera

jag har en turk en amerikanre och en kanadensare


   
SvaraCitera

Hälften av alla på min MSN är ju från andra länder, Israel, Nederländerna, USA, you name it. Är man en awesome dude gamer så är man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja, den personen på min lista som bor längst bort bor i finland.


   
SvaraCitera