Aviseringar
Rensa alla

hoppas jorden går under 2012


Ämnesstartare

det är för fegt att begå självmord och blir jag mördad kommer mördaren få skit för det.. bättre om jorden går under så alla ni kan dö med mig

fan va skönt det skulle vara att bara slippa det här, att sluta vara jag, världen är en bättre plats utan mig, inte för att den kommer existera men hoppas verkligen att det är så, kommer garva åt er som har nåt att leva för, mitt liv är redan över så jag behöver bara vänta[party]

fast en positiv grej är att idag när jag ställde mig på vågen såg jag att jag ÄNTLIGEN KOMMIT UPP I 73 KG!!! 😀

kämpade som ett djur, tränade varje dag, åt för tre personer bara för att nå 70 kg och nu väger jag 73 [bigcheers][party]


   
Citera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick ner till 72.5 efter nån timme[n]


   
SvaraCitera

men jorden kommer inte gå under för i helvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

men jorden kommer inte gå under för i helvete

nej men vore fett som fan om den gjorde det! då kan jag med gott samvete garva åt alla som har nåt att leva för till skillnad från mig som slösar bort min tid och har gjort allt[smile]


   
SvaraCitera

blackorwhite:

garva åt alla som har nåt att leva för till skillnad från mig

Så har jag 50% utav min vakna tid, kanske vi kan bilda klubb under dessa stunder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Så har jag 50% utav min vakna tid, kanske vi kan bilda klubb under dessa stunder

sure[y] vad består de andra femtio procenten av då? ;P


   
SvaraCitera

blackorwhite:

mitt liv är redan över så jag behöver bara vänta[party]

Jag skulle verkligen behöva någon att ta ut min ilska över, skicka ett pm med adress vars du bor så kan vi nog kompromissa :)!

edit: jag menade, så kan jag gärna hjälpa dig med dina problem, att vara vid liv[bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag kan inte vänta tills dess [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluntster:

Jag skulle verkligen behöva någon att ta ut min ilska över, skicka ett pm med adress vars du bor så kan vi nog kompromissa :)!

edit: jag menade, så kan jag gärna hjälpa dig med dina problem, att vara vid liv

[wink][wink][wink]

Sinnessjukdom:

Jag kan inte vänta tills dess

be strong brother...be strong


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blackorwhite:

gick ner till 72.5 efter nån timme[n]

Men är du efterbliven eller. Det är vätska, inte kroppsmassa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Men är du efterbliven eller. Det är vätska, inte kroppsmassa.

spelar ingen roll! jag ska bli stor så alla snorisar slutar tro att de är nåt[mad]


   
SvaraCitera

blackorwhite:

ad består de andra femtio procenten av då? ;P

Naivitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Naivitet

trodde man var över sånt i din ålder...fan jag kommer va förstörd för evigt >_>


   
SvaraCitera

blackorwhite:

trodde man var över sånt i din ålder...fan jag kommer va förstörd för evigt >_>

Ja för våran ålderskilland är verkligen enorm, och jo jag trodde att det skulle försvinna mycket tidigare jag med, men det gör det inte.

Inte för mig iaf.


   
SvaraCitera