Aviseringar
Rensa alla

hoppat av skolan.


Ämnesstartare

passaro:

Parasiterar på samhället. Ni då, idioter som väljer att hoppa av gymnasiet (troligen).

tönt
tvivlar på att hon hoppade av för skojs skull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

tönt

Tar inte bort det faktum att det är retarderat att hoppa av gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Tar inte bort det faktum att det är retarderat att hoppa av gymnasiet.

finns andra anledningar än att man är retarderad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

finns bättre anledningar än att man är retarderad

Finns det säkert. Men det är likväl retarderat, sedan vad det beror på ändrar inte det faktum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finns det säkert. Men det är likväl retarderat, sedan vad det beror på ändrar inte det faktum.

Jag ser ingenting efterblivet i att hoppa av om man t.ex. känner sig omotiverad, skoltrött m.m.

Det är väl ändå bättre att hoppa av och göra annat för att sedan fortsätta när man fått tillbaka "skolglöden"?


   
SvaraCitera

[tard][tard] skaffa en utbildning kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

Jag ser ingenting efterblivet i att hoppa av om man t.ex. känner sig omotiverad, skoltrött m.m.

Det är väl ändå bättre att hoppa av och göra annat för att sedan fortsätta när man fått tillbaka "skolglöden"?

I och med nya regler så jo, det är det. Bara en av många anledningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan bara hoppa av man är ASGRYM på nåt SPECIELT som kan göra dig rik och känd

så vad kan du? är du skådis? sångare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finns det säkert. Men det är likväl retarderat, sedan vad det beror på ändrar inte det faktum.

alltså passaro.. du har fel, fattar inte varför du uttalar dig så självsäkert ändå!

flera av er har fel.

jag hoppade av för att jag mådde dåligt av skolan. av det sociala där. fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. hade nog gått in i djup depression annars.

men sen blir man sugen igen på att gå i skolan. (tog bara några månader för mig). och då finns alltid komvux lr folkhögskola. förstår inte varför ni går så hårt mot linda17


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga kan man alltid göra senare i livet, men du bör ej se ditt avhoppande så positivt som du verkar göra för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

jag hoppade av för att jag mådde dåligt av skolan. av det sociala där. fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. hade nog gått in i djup depression annars.

Bra att du lyssnar på dig själv i första hand och inte på en massa regler och måsten. Utbildning går alltid att fixa förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte retarded att hoppa av, det som är retarded är om man är 25 år och tänker: "neeeeeee jag är för gammal för att börja plugga" eller typ "neee mitt tåg har gått".

fast mest retarded är man om man säger saker och gör saker utan grund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

det är inte retarded att hoppa av, det som är retarded är om man är 25 år och tänker: "neeeeeee jag är för gammal för att börja plugga" eller typ "neee mitt tåg har gått".

Det är aldrig kört. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EGOGIRL:

Det är aldrig kört. [wink]

exakt [wink], lr för mig så ligger körtgränsen ganska mkt högre på åldersskalan än va den verkar ligga för övriga :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oktoberbarn:

exakt [wink], lr för mig så ligger körtgränsen ganska mkt högre på åldersskalan än va den verkar ligga för övriga :p

Härligt


   
SvaraCitera