Aviseringar
Rensa alla

Hoppats att ni kan svara!


Ämnesstartare

Hej jag har 2 frågor som ni kanske kan svara på.
1: Varje gång jag gapar munnen så får jag ont i höra skinden och forsätter jag gapa större så bli det mycket mera ont. Är det nåt med skeletet att göra eller?
2:Är det farligt med knottrar på PeNiSeN.


   
Citera
Ämnesetiketter

SwedenLand:

PeNiSeN

SwedenLand:

Varje gång jag gapar munnen så får jag ont i höra skinden och forsätter jag gapa större så bli det mycket mera ont.

är det kinden eller käken du får ont i?


   
SvaraCitera

1. Ge fan i att gapa så mycket, problemet löst.
2. Beror på vad det är för knottrar, dvs talgkötlar eller kondylom. Blanda inte ihop dessa, kan sluta illa för din partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

är det kinden eller käken du får ont i?

obs, jag menar käken ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men när jag äter så gör det ont när jag äter på vänsta sidan av munnen


   
SvaraCitera

SwedenLand:

obs, jag menar käken

ja då kan det ju vara nåt litet fel på den
men om det bara gör ont när du gapar stort (vilket jag antar att du inte gör så ofta) och inte är något hinder i din vardag är det nog ingen större fara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja då kan det ju vara nåt litet fel på den
men om det bara gör ont när du gapar stort (vilket jag antar att du inte gör så ofta) och inte är något hinder i din vardag är det nog ingen större fara

Det knastrar i öronen när jag äter eller dricker eller sväljer, är det något med det att göra?


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Det knastrar i öronen när jag äter eller dricker eller sväljer, är det något med det att göra?

jag är ingen läkare, omg 🙁
men eftersom käkbenet går upp och slutar precis framför örat typ så kan det ju mycket väl bero på något käk-relaterat
gå till vårdcentral eller nåt om du är orolig [party]


   
SvaraCitera

SwedenLand:

1: Varje gång jag gapar munnen så får jag ont i höra skinden och forsätter jag gapa större så bli det mycket mera ont. Är det nåt med skeletet att göra eller?
2:Är det farligt med knottrar på PeNiSeN.

1. Sluta gapa så mycket 😉
Jag har problem med att min vänstra käke skrapas mot skallbenet när jag tuggar/gapar men de gör inte ont för mig, det bara knäpper.
Gör det ont ska du nog ringa en läkare och fråga

2. Knottrar på penisen är ganska normalt. men vet inte vad du menar 😛
är du orolig så kan du alltid gå till hud-motagningen på sjukhuset och testa dig, Finns inget vi på ungdommar.se kan säga 100% vad det är om man inte sett de


   
SvaraCitera

SwedenLand:

knottrar

Snabbläste så jag såg "Knapra" >.<


   
SvaraCitera

SwedenLand:

2:Är det farligt med knottrar på PeNiSeN.

Är de vita och fettfylliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlight:

Är de vita och fettfylliga?

Nopp


   
SvaraCitera

SwedenLand:

Nopp

Hur ser de ut?


   
SvaraCitera