Aviseringar
Rensa alla

Hopplösa myskvällar...


Ämnesstartare

Våra myskvällar är hopplösa. Underbart hopplösa...

Filmen hade nyligen börjat, den här gången var det hans tur att välja. Det blev en drama som han sa hade fått grymma recensioner av vännerna. I och för sig mest från den manliga delen av vännerna, men ibland får man ju offra sig... Andan går ur mig för en sekund, han kanske inte gillade filmen så värst mycket ändå, för nu smeker han mitt lår... Det pirrar alltid lika skönt i magen när han tar på mig. Det är patetiskt hur fort hela jag ger efter för honom, men jag älskar det. Han också. Hjärtat börjar dunka fortare i mitt bröst, jag börjar känna mig varm och lyfter upp hakan från hans bröst och börjar pussa hans hals, för att visa att jag gillar det han gör... Mycket, mycket, mycket bättre än den där filmen i allafall. Han har inte rakat sig idag, jag blir lite irriterad för jag verkligen hatar skäggstubb mot min mun. Liksom... gillade tjejer det så hade vi väl blivit ihop med kaktusar, eller hur?! Fast jag kan ju bara tala för mig själv... Jag går snabbt vidare till hans mjuka mun medan han fortsätter smeka mig uppför låret. Jag rycker till och hör hur ett litet stön lämnar min kropp. Hans händer rör mig som inga händer någonsin rört mig förut... Våra läppar säras och våra tungor börjar leka med varandra. Hela hans hand smeker mig mellan benen nu, masserar mig rytmiskt, varm och så underbar... Jag drar händerna från hans bröst, ner över hans mage samtidigt som jag retar honom och biter honom i läppen, hårt. Han älskar det...

Fortare än jag hinner reagera har hans händer flyttats från mitt underliv till mina skinkor, han tar ett fast grepp och nästan kastar oss ner i sängen. Jag skrattar och rullar över honom på rygg och börjar pussa honom på bröstet samtidigt som jag öppnar hans skjorta. Jag pussar och öppnar knapp för knapp och drar den åt sidorna. Jag pussar hans mage ner mot byxorna och kittlar honom med min tunga längs byxlinningen medan jag knäpper upp knappen och drar ner gylfen. Han samarbetar fint och lyfter på rumpan, jag sliter av hans byxor och strumpor och min egen tröja flyger av utan att jag ens behöver tänka tanken. Jag pussar honom uppför hans smalben, mina händer följer efter. Jag leker med tungan en bit uppför hans ben och fortsätter pussa medan mina händer tar ett stadigt tag på hans lår. Jag vet att han älskar det, också. Han drar upp mig så våra magar trycks tätt emot varandra, jag känner hans kuk växa under mig. Retar mitt underliv... Jag stönar medan han kysser mig, intensivt medan han knäpper upp min bh. Jag hjälper till att slänga den på golvet och känner hur han redan gått vidare till mina byxor. Jag har på mig leggings så hans hand har inga problem att komma innanför... Det känns som att mitt hjärta snart hoppar ur bröstet på mig, stön efter stön flyger ur mig. Jag känner mig inte som mig själv, jag blir vildare, mer hårdhänt, mer intensiv.

Det är sjukt skönt nu. Jag slänger av mig byxorna på ett ögonblick, sätter mig på honom, drar upp hans överkropp mot min och kysser honom och leker med hans tunga. Mina fingrar har grävt sig in i hans rygg och jag gnider mig mot hans bula. Retar honom. Retar MIG. Han blev hård för längesen, jag blir fortfarande blötare och blötare. Jag känner hur mitt underliv liksom vidgas och bara väntar och ber om att få vad hon vill ha, behöver. Vi flåsar båda två, jag böjer mig ner, mot hans kuk, för att befria den. Kalsongerna åker av och han samarbetar fint, än en gång. Jag ser honom i ögonen en snabbis och ler mot honom. Jag låter läppar och tunga glida längs skaftet, mina händer har ett hårt tag om hans pung. Han stönar högt, nästan beklagande, men jag vet att han älskar det. Jag leker med tungan nedanför ollonet och fortsätter uppför ollonet och tar det i munnen. Jag retar honom ännu mer och är väldigt mjuk, nästan fjäderlätt, på läppar och tunga. Jag för kuken in och ut i min mun, mjukt, medan händerna fortsätter smeka uppför kuken, och ner igen. Jag börjar suga hårdare, men bara en kort stund innan jag blir vänd på rygg igen. Han drar av mig mina trosor, med min hjälp förstås. Han ger mig en intensiv kyss, våra tänder slår emot varandra men vi kunde inte bry oss mindre. Han smeker och masserar mitt ena bröst medan han leker med tungan i min mun. Han börjar kyssa mig ner för halsen, centimeter för centimeter. Hans fingertoppar fladdrar över mina styva bröstvårtor... han vet att jag älskar det. Han låter tungan ta över fingrarnas jobb innan han fortsätter pussa och slicka sig nedåt...

Jag hör hur han skrattar till medan jag flåsar och ber om mer. Han retas och kysser mig i ena ljumsken samtidigt som jag känner hans underbara smekningar överallt dit han når. Han går över till att använda tungan, fjäderlätt längs mina inre blygdläppar. När han närmar sig min pulserande klitoris klarar jag inte mer. Jag drar upp honom och kastar honom på rygg, tittar honom djupt i ögonen medan jag sätter mig grensle över honom, drar upp hans överkropp mot min och låter hans kuk göra jobbet hans tunga påbörjade. Jag gnider mig mot honom så hans kuk smeker min klitoris, upp och ner. Jag reser mig mer och låter hans ollon glida mot mina blygdläppar, fram och tillbaks. Vi flåsar båda två som om vi vore ute och sprang... Mina inre blygdläppar särar sig villigt och låter ollonet glida lätt mot mitt varma, bultande och våta underliv. Han tar ett hårt tag om mina skinkor samtidigt som han börjar stöta, men jag kämpar emot viljan att ge efter, jag vill dra ut på det, bli kåtare och kåtare...

Det fungerar kan jag säga, han kysser mig och jag kan inte hålla mig längre. Jag sänker mig sakta över hans sprängfyllda kuk, vi stönar högt när han äntligen kommer in i mig. Jag fortsätter rida av honom, fortare och fortare. Jag känner att orgasmen är nära nu, det har den varit ett bra tag. Jag ökar tempot, mer och mer ju närmre jag kommer, jag spänner mig, håller andan och saktar ner medan orgasmen fullkomligt tar över mig. Mitt underliv drar ihop sig och bultar i takt med hans kuk, det är himmelskt skönt och jag bryr mig inte om något annat. Jag börjar komma tillbaks till mig själv, sluter ögonen av välbehag och får en puss som för att säga “välkommen tillbaka”... Jag kysser honom tillbaks med hela mitt hjärta och börjar öka tempot igen. Jag vill ha mer... Det behövs inte många stötar för att jag ska känna att en orgasm är på väg igen. Den byggs upp mer och mer för varje stöt och jag känner hur han också ökar tempot och flåsar ännu mer. Jag rider honom hårt och fort, håller andan och känner mitt underliv dra ihop sig och suger tag om hans kuk tills han inte kan hålla sig längre, stönar högt och kommer i mig. Vi andas ut en lång stund, tittar varann i ögonen, ler och kysser varandra. Jag går av honom och vi lägger oss ner bredvid varandra och bara andas, medan eftertexterna med tillhörande musik rullar på i bakgrunden...

Ännu en alldeles underbart fantastisk film.

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

varför kursiv text?
varför alla "han älskar det"/"jag älskar det"?
varför går allt så snabbt?
varför läste jag hela?[sad]


   
SvaraCitera

Slapping a Dinosaur:

varför läste jag hela?[sad]

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

lol sämst


   
SvaraCitera

lol sämst


   
SvaraCitera

Floppsen:

[cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


Känner sådär ja [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, va negativa vi e här då! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Orkar inte ge den en chans nu, läser den senare! [wink]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

jag tyckte den var bra. klaga inte


   
SvaraCitera

håller med svanen, den va bra:)

blev lite kåt faktiskt...[blush][no-no]


   
SvaraCitera

Jag kan inte fatta att jag läste allt det där[tard] aja den var bra i alla fall[bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag tyckte den var bra [wink]


   
SvaraCitera