Aviseringar
Rensa alla

Hoppsan! Det verkar som att du tagit lite för lång tid på dig. Prova igen!


Ämnesstartare

Jag börjar bli hima trött på att detta uppstår så ofta, kan detta fixas snarast? Och när det uppstår så försvinner även det man har skrivit. Vilka mer upplever samma problem?


   
Citera
Ämnesstartare

Får också det meddelandet ibland trots att man inte alls tagit lång tid på sig att skriva. Och ibland när man skrivit längre inlägg så kommer detta meddelande upp och allt man skrivit försvinner, dvs man blir ganska förargad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

buggigt värre 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är fett drygt 


   
SvaraCitera
reben

händer aldrig mig men skriver ju aldrig inlägg som e längre än 2 meningar helr ^_____^ elr jo hände mig ibland när jag råkar dubbelklicka på skicka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Vi är medvetna om problemet och det står på fixlistan. 

B


   
SvaraCitera
höna

Och snälla ta bort "hoppsan!" Otroligt irriterande ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min tekniska kunnighet är begränsad, men för mig finns inlägget kvar om jag trycker på bakåtknappen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Min tekniska kunnighet är begränsad, men för mig finns inlägget kvar om jag trycker på bakåtknappen.

Ofta är det så som du beskriver, ibland är det inte så. Exempelvis nyss när jag skulle skriva ett pm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte varit med om det på länge. 

 


   
SvaraCitera

Ar asjobbigt. Brukar alltid kopiera det jag skrivit innan jag trycker pa skicka, har fatt skriva om alldeles for manga ganger. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
 Vi är medvetna om problemet och det står på fixlistan. B

Detta är ganska så grundläggande funktionalitet, och jag skulle därför föreslå att det inte bara står på fixlistan, utan har oerhört hög prioritet på att fixas. Jag har väntat oerhört tålmodigt på att detta ska lösas, det behövdes uppmärksammas, därför så var tråden motiverad. Om vi bortser från det faktum att det ej fungerar som det bör, så är även självaste errormeddelandet oerhört drygt. Vem har författat dessa errormeddelanden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Ar asjobbigt. Brukar alltid kopiera det jag skrivit innan jag trycker pa skicka, har fatt skriva om alldeles for manga ganger. 🙁

Precis, det visar på hur dysfunktionellt det faktiskt är. Målet bör vara att man aldrig ska behöva göra så, någonsin. 


   
SvaraCitera

Enligt min erfarenhet så kommer det meddelandet när ett nytt inlägg har hunnits skapats innan jag skrivit klart, brukar gå att få tillbaka genom att klicka bakåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Detta är ganska så grundläggande funktionalitet, och jag skulle därför föreslå att det inte bara står på fixlistan, utan har oerhört hög prioritet på att fixas. Jag har väntat oerhört tålmodigt på att detta ska lösas, det behövdes uppmärksammas, därför så var tråden motiverad. Om vi bortser från det faktum att det ej fungerar som det bör, så är även självaste errormeddelandet oerhört drygt. Vem har författat dessa errormeddelanden? 

För dig så är detta ett stort problem, för någon annan är texteditor-strulet ett större problem, och för en tredje är det att hen blir utloggad titt som tätt...
Vi försöker prioritera så gott vi kan. Tyvärr har vi inte obegränsat med resurser.


   
SvaraCitera