Aviseringar
Rensa alla

Hoppsan! Det verkar som att du tagit lite för lång tid på dig. Prova igen!


Ämnesstartare

André Vifot Haas:

För dig så är detta ett stort problem, för någon annan är texteditor-strulet ett större problem, och för en tredje är det att hen blir utloggad titt som tätt...
Vi försöker prioritera så gott vi kan. Tyvärr har vi inte obegränsat med resurser.

Det ända jag begär är att man fokuserar på grundläggande funktionalitet. Personligen så tycker jag att fel som skapar störst skada när de uppstår bör prioriteras. En av de störande sakerna med error meddelandet är att det verkar som att det är så ni förväntar er att det ska vara. Att man inte ska få ta god tid på sig att skriva ett meddelande. Hur lång tid är det tänkt att man ska få skriva ett meddelande? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig hänt Cool är premature av mig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera

Nachac:
Min tekniska kunnighet är begränsad, men för mig finns inlägget kvar om jag trycker på bakåtknappen.

beror bland annat på vilken webläsare man använder

ibland buggar det dock ur för mig iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: beror bland annat på vilken webläsare man använder

Jo, jag förstår det, men tänkte att flera kanske hade funktionen och så vidare. Tänkte inte att det ursäktar funktionen/buggen, men färre människor kanske behöver skriva om långa inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får samma meddelande hela tiden irl pga ångest och förvirring. Hur ordnar man det? Kan UM hjälpa mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar de där buggarna 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar helt enkelt ta för vana att alltid kopiera det jag skrivit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte hur det är tänkt att det ska funka, för det verkar som att om man klickar in på en tråd och låter den stå (går iväg) o kommer tillbaka o ska skriva ett svar, då kickar denna in. Dock bara då för mig, inte annars. Irriterande är nog att jag aldrig kommer ihåg att detta finns och kommer därför nästan aldrig ihåg att kopiera det jag skrivit - just in case.

Är det förresten en webläsarinställning eller hemsideinställning att man i sådana fall kan trycka "bakåt" och så står texten man skrivit där så att man i alla fall kan kopiera den om inte trycka på skicka igen?

Varför behövs en sådan timeout-funktion förresten?

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Kopiera alltid innan du postar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, en liten update:

Utvecklarna har försökt på alla möjliga sätt att återskapa buggen utan att lyckas. Men de har i alla fall tjongat ut en uppdatering som ska logga dessa fel med lite information om vad som finns i användarens session, postad data, url vart det hände etc. Förhoppningsvis kan det berätta vad det är som strular.

Stay tuned!


   
SvaraCitera
SOMBI

är det bara jag elr måste du bläddra upp för att gå tillbaka till forumet (har jag missat något?)


   
SvaraCitera