Aviseringar
Rensa alla

hos tandläkaren


Ämnesstartare

ladysmurf:

Tycker du ska ha det

det brukar ja 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

det brukar ja 🙂

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill alltid ha bedövning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vill alltid ha bedövning

samma som mig då 🙂 hatar när det ilar!


   
SvaraCitera

kraamisz:

Det bordeman få bestämma helt själv.

Yes men vi hade inte så mycket tid, så hon sa att det var bäst utan bedövning för att hålet ändå var ganska litet. Har alltid bett om bedövning sen dess.

Har dock varit med om att bedövningen typ inte tagit när jag skulle dra ut en tand.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

amma som mig då 🙂 hatar när det ilar!

hatar att vara bedövad typ i underläppen dock för då kan man knappt dricka utan att spilla allt [n]


   
SvaraCitera

Jag har aldrig behövt laga [cute] men skulle gissa att jag vill ha bedövning då jag velat ha det när jag har gjort andra ingrepp hos tandläkarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senaste gången fick jag så mycket bedövning de vågade ge, men det kändes ändå och gjorde HUR ONT SOM HELST. Gråter vid tanken på't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig haft hål, jag har tänder av stål!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Yes men vi hade inte så mycket tid, så hon sa att det var bäst utan bedövning för att hålet ändå var ganska litet. Har alltid bett om bedövning sen dess.

Låter konstigt att ni inte hade så mycket tid[confused] Men bra att du ber om bedövning om du vill ha.[smile]

Nirr:

Har dock varit med om att bedövningen typ inte tagit när jag skulle dra ut en tand.

Vad är det för tandläkare du går hos[n] Det är ju hemskt!

enhimmelskdrog:

hatar att vara bedövad typ i underläppen dock för då kan man knappt dricka utan att spilla allt

ja det känns ju inte så bra precis att vara bedövad, men jag säger hellre det än att det gör ont

envitkossa:

Jag har aldrig behövt laga

lyckliga du =)

envitkossa:

men skulle gissa att jag vill ha bedövning då jag velat ha det när jag har gjort andra ingrepp hos tandläkarn.

det är ju bra att det finns 🙂

Postorderhoran:

senaste gången fick jag så mycket bedövning de vågade ge, men det kändes ändå och gjorde HUR ONT SOM HELST. Gråter vid tanken på't.

men usch :/

framtidstron är död:

Har aldrig haft hål, jag har tänder av stål!

[y]


   
SvaraCitera

kraamisz:

Låter konstigt att ni inte hade så mycket tid[confused]

Yes asså skulle egentligen inte laga eller så men så hade hon lite tid innan nästa patient och hade hittat ett litet hål som vi lika gärna kunde fixa då istället för att boka in en ny tid typ.

kraamisz:

Vad är det för tandläkare du går hos Det är ju hemskt

Har haft en värre som gav mig tandläkarskräck[n]


   
SvaraCitera

Bör kanske tillägga att jag fick mer bedövning vid tandutdragningen så snart jag skrek att det gjorde ont haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Yes asså skulle egentligen inte laga eller så men så hade hon lite tid innan nästa patient och hade hittat ett litet hål som vi lika gärna kunde fixa då istället för att boka in en ny tid typ.

då förstår jag. men verkar stressigt.

Nirr:

Har haft en värre som gav mig tandläkarskräck

en del borde inte arbeta med människor

Nirr:

Bör kanske tillägga att jag fick mer bedövning vid tandutdragningen så snart jag skrek att det gjorde ont haha

[bigsmile]


   
SvaraCitera

kraamisz:

det är ju bra att det finns 🙂

Ja absolut [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir du nedsövd och är trosorna borta när du vaknar upp?[wink]


   
SvaraCitera