Aviseringar
Rensa alla

Hotad


cccx
 cccx

anonyma.killen:
Hej! Jag är en kille som är 15 år. Jag är hatad bland folk i mitt område p.g.a att jag inte är som dem. Jag har haft en youtube-kanal i ett år och jag filmar för att jag gillar de men folk är jag bor verkar inte gilla de så dem behandlar mig olika. Jag har fått många hot och varit nära o bli misshandlad bara för jag är olik andra men jag tänker inte ändra på mig själv bara för andra inte gillar vem jag är. Så jag har funderat på att flytta från området och byta skola men de finns konsekvenser... Mina föräldrar har inte råd för o flytta och jag ska börja nian så det är väldigt onödigt o flytta. Vad tycker ni jag borde göra? 

Köp adidas och du passar in.


   
SvaraCitera

Bandit.:

varför ska de va ett vapen? kan la lika gärna va en visp

Vispar är farliga vapen. Ingenting som bör hanteras av den oerfarne.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Vispar är farliga vapen. Ingenting som bör hanteras av den oerfarne.

sant man kan ju råka vispa till ngn


   
SvaraCitera

anonyma.killen:
Hej! Jag är en kille som är 15 år. Jag är hatad bland folk i mitt område p.g.a att jag inte är som dem. Jag har haft en youtube-kanal i ett år och jag filmar för att jag gillar de men folk är jag bor verkar inte gilla de så dem behandlar mig olika. Jag har fått många hot och varit nära o bli misshandlad bara för jag är olik andra men jag tänker inte ändra på mig själv bara för andra inte gillar vem jag är. Så jag har funderat på att flytta från området och byta skola men de finns konsekvenser... Mina föräldrar har inte råd för o flytta och jag ska börja nian så det är väldigt onödigt o flytta. Vad tycker ni jag borde göra? 

försök prata med din mamma o pappa mer om de?


   
SvaraCitera

anonyma.killen:
Hej! Jag är en kille som är 15 år. Jag är hatad bland folk i mitt område p.g.a att jag inte är som dem. Jag har haft en youtube-kanal i ett år och jag filmar för att jag gillar de men folk är jag bor verkar inte gilla de så dem behandlar mig olika. Jag har fått många hot och varit nära o bli misshandlad bara för jag är olik andra men jag tänker inte ändra på mig själv bara för andra inte gillar vem jag är. Så jag har funderat på att flytta från området och byta skola men de finns konsekvenser... Mina föräldrar har inte råd för o flytta och jag ska börja nian så det är väldigt onödigt o flytta. Vad tycker ni jag borde göra? 

Det är mot lagen att hota folk. Och hotar folk dig kan du polisanmäla det. Fortsätter det så kan polisen ge dig ny identitet (vilket jag inte tror du vill ha pga du får inte hålla på med YouTube etc) beroende hur allvarligt hotet är. Om du vill slippa hela processen så flyttar du bort från "orten".

Tacka mig senare. <3


   
SvaraCitera