Aviseringar
Rensa alla

Hotet med Islam


Ämnesstartare

Slänger upp ytterligare en Islam kritiskt tråd med en mycket intressant dokumentär.

-Se den

http://www.youtube.c​​om/watch?v=1sOKFIOrYtY&feature=related

(resten av delarna finns med)

Det är fantastiskt att så många av er på detta forum förnekar och förlöjligar att det skulle finnas några hot med islam.

Har ni ingen självbevarelsedrift? Anser ni att det inte finns något hot med islam?

Det är otroligt hur många naiva människor det finns.


   
Citera

bevakar [love]


   
SvaraCitera

Läste titeln på klippet och insåg att det inte var värt att slösa min tid på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni som inte orkar se allt. Kolla del 6, den behandlar Europa. Skrämmande.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Läste titeln på klippet och insåg att det inte var värt att slösa min tid på

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Läste titeln på klippet och insåg att det inte var värt att slösa min tid på

Du gör såklart som du vill, men Del 6 kan du nog orka kolla på iaf.


   
SvaraCitera

Ja hade det inte varit underbart med ett Utopi?

nej Hela världen faller ihop av massa olika saker.
ingenting kommer att bli bättre

jag hänvisar till Jesus.

Se upp så att ingen bedrar er. Många kommer att uppträda under mitt namn och säga: Jag är Messias, och de skall bedra många. Ni kommer att få höra stridslarm och krigsrykten. Se till att ni inte låter skrämma er. Sådant måste hända, men det är ännu inte slutet. Folk skall resa sig mot folk och rike mot rike, och det blir hungersnöd och jordbävning på den ena platsen efter den andra. Allt detta är början på födslovärkarna. Då skall man utlämna er till att plågas och dödas, och alla folk skall hata er för mitt namns skull. Då skall många komma på fall och ange varandra och hata varandra. Många falska profeter skall framträda och bedra många. Genom att laglösheten tilltar kommer kärleken att kallna hos de flesta. Men den som håller ut till slutet skall bli räddad. Och budskapet om riket skall förkunnas i hela världen och bli till ett vittnesbörd för alla folk. Sedan skall slutet komma.


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Du gör såklart som du vill, men Del 6 kan du nog orka kolla på iaf.

Såg halva del 6, var bara massa terroristtrams och en kärring som sa att tortyr mot "terrorister" var bra. Judisk propaganda alltså.


   
SvaraCitera

ArbetaMera:

jag hänvisar till Jesus.

och jag hänvisar till Hermes Trismegistus

1. Tis true without lying, certain most true.
2. That which is below is like that which is above that which is above is like that which is below to do the miracles of one only thing.
3. And as all things have been arose from one by the mediation of one: so all things have their birth from this one thing by adaptation.
4. The Sun is its father, the moon its mother,
5. the wind hath carried it in its belly, the earth its nurse.
6. The father of all perfection in the whole world is here.
7. Its force or power is entire if it be converted into earth.
7a. Separate thou the earth from the fire, the subtle from the gross sweetly with great industry.
8. It ascends from the earth to the heaven again it descends to the earth and receives the force of things superior and inferior.
9. By this means ye shall have the glory of the whole world thereby all obscurity shall fly from you.
10. Its force is above all force. for it vanquishes every subtle thing and penetrates every solid thing.
11a. So was the world created.
12. From this are and do come admirable adaptations whereof the means (Or process) is here in this.
13. Hence I am called Hermes Trismegist, having the three parts of the philosophy of the whole world.
14. That which I have said of the operation of the Sun is accomplished and ended.


   
SvaraCitera

Varför ser man så lite bra islamkritik? Det finns ju definitivt en del att ta upp men det är oftast bara skräckpropaganda och foliehattsteorier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Varför ser man så lite bra islamkritik? Det finns ju definitivt en del att ta upp men det är oftast bara skräckpropaganda och foliehattsteorier.

Svår att inte göra det svart eller vit, är väl det bästa svaret man kan ge på den frågan. Hur skulle man kunna göra "bra" kritik utan att det skulle ses som propaganda...?


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Svår att inte göra det svart eller vit, är väl det bästa svaret man kan ge på den frågan. Hur skulle man kunna göra "bra" kritik utan att det skulle ses som propaganda...?

Jag kan tycka att typ Pekgul kan vara när det jag vill se ibland. [confused]


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Slänger upp ytterligare en Islam kritiskt tråd med en mycket intressant dokumentär.

Härligt skrik i början när de skär halsen av en person.[n]

Viljans Triumf:

Judisk propaganda alltså.

Och du ska prata om att tramsa?


   
SvaraCitera

Ovie Vicious:

Och du ska prata om att tramsa?

Så du tycker att mitt uttalande om att judar propagerar mot muslimer är mer trams än foliehattsteorier om att islam är ett hot mot hela världen?


   
SvaraCitera

jakaerstark:

Slänger upp ytterligare en Islam kritiskt tråd med en mycket intressant dokumentär.

Nyckelord: Ytterligare.


   
SvaraCitera