Aviseringar
Rensa alla

How many people out there, still got beef, with a relative?


Ämnesstartare

kanske även ska tillägga att min farsa kallar min 15-åriga lillebror "dum". han klagar på hur han äter och håller besticken och han klagar på hans musiksmak och all möjlig skit som inte har nån som helst betydelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast jag och mamma bråkar asofta och det är grymt jobbigt, så tycker synd om dig som har det ännu jobbigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

fast jag och mamma bråkar asofta och det är grymt jobbigt, så tycker synd om dig som har det ännu jobbigare

tack [smile]

ja inte kul att bråka med föräldrar. jag gillar iaf min morsa jäkligt mycket och hon är snäll, vi har dock inte så mycket gemensamt men vi har det bra ändå. bara farsan som är borta i skallen


   
SvaraCitera

patrick bateman:

gott!

härligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ärligt

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag gillar iaf min morsa jäkligt mycket och hon är snäll, vi har dock inte så mycket gemensamt men vi har det bra ändå.

tur att du har din mamma iaf[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

tur att du har din mamma iaf

ja verkligen 🙂

annars skulle livet inte vara roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

annars skulle livet inte vara roligt

jodå, finns många saker som är bra i livet än familjen tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jodå, finns många saker som är bra i livet än familjen tror jag

jo ingen tvekan om det men hade jag inte haft henne så hade nog mitt liv sätt mycket annurlunda ut på ett negativt sätt tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det tillhör tonåren att vara sur på sina föräldrar. [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det tillhör tonåren att vara sur på sina föräldrar.

hoppas du skämtar

jag är 19 och vuxen. hatar honom för han är en hemsk människa. kan även tilläga att han är rasist och nej jag skojar inte

han är hemsk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är 19 och vuxen. hatar honom för han är en hemsk människa. kan även tilläga att han är rasist och nej jag skojar inte

Du är fortfarande tonåring


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du är fortfarande tonåring

ja men jag är inte 13 och springer runt och hatar världen och tror mig kunna allt och göra allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar mina föräldrar mest i världen och har det oftast trevligt och roligt med dem. Vi delar många intressen och åsikter och inge är bråkig, långsint eller aggressiv.
Det enda som varit jobbigt under uppväxten är att de tvingats arbeta väldigt mycket(speciellt pappa) för att gå runt, och därför inte haft tid för oss barn/glömt hämta oss på dagis...etc.

Blir både ledsen och chockad av att läsa om andra som har så taskiga relationer till sina föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jo ingen tvekan om det men hade jag inte haft henne så hade nog mitt liv sätt mycket annurlunda ut på ett negativt sätt tror jag

aa okej, bra att hon finns![smile]

isola:

Det tillhör tonåren att vara sur på sina föräldrar.

det är det värst man kan höra, jag blir så jävla förbannad när folk säger så, att det tillhör tonåren att hålla på så, det tillhör tonåren att vilja dö blir deprimerad av det


   
SvaraCitera