Aviseringar
Rensa alla

How to get her to loove me 😉


ItsAsin:

Määhh, hon gillar mej redan ja ska bara få henne att gilla mej meeer

jag ger upp[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

jag ger upp

Det kommer hon också säga [wink]


   
SvaraCitera

ItsAsin:

Det kommer hon också säga

du e ju bara för mktXD
ok hon kanske ger upp
om hon tycker att du är het v.s:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Om jag mest pratade med någon via msn och sms skulle jag aldrig börja tycka på den mer än om en vän om han eller hon inte kunde skriva och stava någorlunda ordentligt.

va....vad snobbigt. jag skulle aldrig bry mej om nåt sånt. tvärtom jag skulle bli avtänd om han skrev perfekt svenska.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

tvärtom jag skulle bli avtänd om han skrev perfekt svenska.

Behöver inte vara perfekt, bara någorlunda bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

om hon tycker att du är het

Klart hon gör [bigsmile]


   
SvaraCitera

ItsAsin:

Klart hon gör

Säger du de så:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså...

Inte för att jag har några som helst erfarenheter om tjejer hehe, men jag tror det är en dum idé att beté dig utefter tips som du hört från andra. Liksom, när du ändrar personlighet och försöker att vara som "dem coola grabbarna" blir det lite fel tror jag.


   
SvaraCitera

forsätt som du gör. Visa henne att du är intresserad .. mer än en kompis [party]


   
SvaraCitera

Men om hon inte tycker om dig mer än en kompis så är det så. Om hon säger nej kan du inte tvinga dig på henne som en horomonstinn liten pojke för då kommer hon känna sig ännu mera kvävd och bli avskräckt. Låt henne komma till dig isåfall och se om hon ändrar sig och vafan börja träffa varanda in real life. Msn skiljer otroligt mkt från the real life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilketnamn:

dem coola grabbarna

Jag är ingen annan än mej själv, det kommer jag aldrig vara, palla vara någon annan för att någon ska gilla mej då klarar jag mej utan den/dem [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snoarkroaka:

börja träffa varanda in real life

Kanske utelämnade det, men vi träffas ju även irl såklart [confused]
Annars hade ja inte ens vart intresserad av flickan [wink]
Hon flörtar ju med mej också även fast hon sa sådär så jag tror att de inte riktigt stämmer, att hon bara inte vågar eller nått. Hon är faktiskt en fegis av andra anledningar med [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundi:

mer än en kompis

Söt du ska vara då..!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ItsAsin:

Jag är ingen annan än mej själv, det kommer jag aldrig vara, palla vara någon annan för att någon ska gilla mej då klarar jag mej utan den/dem

Missförstå mig inte, jag menade just det att du INTE ska försöka vara som dem så det är bra det [crazy]


   
SvaraCitera

Om hon har sagt att hon gillar dig som en kompis tycker jag att du ska gå lugnt fram, annars kan det bli tjatigt. Det kan ju faktiskt vara så att ni aldrig blir mer än vänner, och det får man acceptera ibland. Annars tycker jag att du kan ringa henne någon gång och ta relationen en nivå upp. Även om ni inte blir ett par kan ni bli väldigt goda vänner, och det är aldrig att underskatta. Lycka till![smile]


   
SvaraCitera