Aviseringar
Rensa alla

How to "..."


Ämnesstartare

Tjena!

Nu är det så att jag har träffat en tjej som jag har sovit hos ett antal gånger och det är mysigt. Nu är det så att jag är oskuld men inte hon men fortfarande så är båda lite osäkra.

Ja har vart nere och "tagit" lite på henne men jag undrar en grej. Det vore schysst att ha oralsex med henne till en början men jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga...

Är det bara att köra på eller ska jag liksom ha något speciellt tillvägagångssätt?

Tack!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Bit hårt i klitoris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Bit hårt i klitoris

smek med en motorsåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt henne tala om vad hon gillar.


   
SvaraCitera

jag vet inte vad "tagit" lite innbär så..
om ni till exempel börjar hångla lite så kan du ju bli lite modigare och typ börja ta henne mellan benen eller så. Antagligen så kommer hon nog börja ta på dej då också. Sen kan du ju ta in handen innanför och kanske till och med ta av henne byxorna. Gör henne kåt, då kommer nog resten att komma av sig själv[smile]


   
SvaraCitera

Girliee:

Gör henne kåt, då kommer nog resten att komma av sig själv

Han är oskuld, han vet nog inte hur man gör sånt.


   
SvaraCitera

Zittam:

Han är oskuld, han vet nog inte hur man gör sånt.

men han har väl kollat på porr eller nåt så han borde veta lite. det är inte så svårt som man tror[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Girliee:

men han har väl kollat på porr eller nåt så han borde veta lite. det är inte så svårt som man tror

jag tror du har rätt. gäller bara att våga, sen kommer det väl av sig själv antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera