Aviseringar
Rensa alla

hu gör man för att få folk att inte sitta bredvid en??


Ämnesstartare

Hjärtlös:

och lyssna på din egen musik och jag får lyssna på min
och ingen pratar
skönt

Honey Is Cool. Yea. Tack för att jag får lyssna på min musik. Det låter som bra vänskap. Tyst samförstånd.

timeisrunningout:

Sverige borde försöka vara lite mer som på det glada 30-talet.

Typisk mainstream åsikt.


   
SvaraCitera
kachin

Det här funkar på mig i alla fall:

Tugga på tuggummi, riktigt högt och gärna med öppen mun. Låt folk höra hur det gnisslar mellan gummit och tänderna, som ett par sniglar som parar sig liksom.
Kan funka att tugga på annat med, men _smaska_ är nyckelordet.
Gärna lite dregel ner på bordet med [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ät ost och vitlök mitt i klassrummet. Duscha inte. Stirra hatiskt. Dra opassande skämt. Hinta gärna och ofta om hur du tycker Sverige borde försöka vara lite mer som på det glada 30-talet.Lycka till och kram!!!

tack vilka bra tips det måste fungera

Ensamvargen:

Honey Is Cool. Yea. Tack för att jag får lyssna på min musik. Det låter som bra vänskap. Tyst samförstånd.

ja [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Det här funkar på mig i alla fall:Tugga på tuggummi, riktigt högt och gärna med öppen mun. Låt folk höra hur det gnisslar mellan gummit och tänderna, som ett par sniglar som parar sig liksom.Kan funka att tugga på annat med, men _smaska_ är nyckelordet.Gärna lite dregel ner på bordet med

hahahahahahah åh ska köpa massor hubbabubba och äcklig diskmedeltuggummi som luktar 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg väskan breve ba?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

lägg väskan breve ba?

då lägger dom bort den =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

då lägger dom bort den =)

men vaa så kan man ju inte göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men vaa så kan man ju inte göra

jo och om jag har musik tar dom ut lurarna ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

titta surt på dom när de närmar sig, typ när de kommer och ska sätta sig tittar man dom i ögonen och försök se ut såhär D:<

så kommer de ba eeeeh wtf och gå iväg lovar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jo och om jag har musik tar dom ut lurarna ibland

slå dom!!![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

titta surt på dom när de närmar sig, typ när de kommer och ska sätta sig tittar man dom i ögonen och försök se ut såhär D:<så kommer de ba eeeeh wtf och gå iväg lovar

då frågar dom hur jag mår och om jag säger bra så tror dom mig inte om jag säger dåligt så frågar dom massor alla frågar massor

kan inte slå dom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova med att bara säga att det är upptaget?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Duscha inte, peta i näsan och kleta snorkråkor på bänken, fis och rapa högt, klia dig synligt i röven och i underlivet, dregla så att det kommer saliv på bänken etc etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Prova med att bara säga att det är upptaget?

det går inte

Ganon:

Duscha inte, peta i näsan och kleta snorkråkor på bänken, fis och rapa högt, klia dig synligt i röven och i underlivet, dregla så att det kommer saliv på bänken etc etc

då kommer dom fråga om jag är sjuk XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter era bänkar i par eller hur ser det ut? En möjlighet är att typ, lite diskret, möblera om så att det finns en bänk med bara 1 stol eller så vid.


   
SvaraCitera