Aviseringar
Rensa alla

huawei p9


Ämnesstartare

okej nu har ju min mobil packat ihop helt och lagt sig i graven så nu får jag köpa ny mobil utan att pappa blir arg så jag tänkte köpa huawei p9  om några månader när jag har samlat ihop pengar från studiebidraget  men jag är bara orolig att den kommer ta slut vad gör man då?? vill verkligen köpa en efter jag har sparat ihop mina pengar men vad gör man om den telefonen är slut överallt? vill verkligen köpa den hjälp


   
Citera
Ämnesetiketter

Om den är slut exakt överallt då är den slut exakt  överallt då får du vänta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
Om den är slut exakt överallt då är den slut exakt  överallt då får du vänta

vänta tills det kommer in nya eller va?


   
SvaraCitera

Danneboi:

vänta tills det kommer in nya eller va?

Ja vad annars


   
SvaraCitera
sies
 sies

Huawei telefoner finns det bra av, om du inte hittar just p9 så finns det andra rätt lika för nästan samma pris. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Huawei telefoner finns det bra av, om du inte hittar just p9 så finns det andra rätt lika för nästan samma pris. 

som vilka dåå?


   
SvaraCitera
sies
 sies

Danneboi:

som vilka dåå?

De populära företagen, till exempel Netonnet, verkar köpa in så de har ett tag till, så ifall det är en Huawei P9 du vill ha så kolla med dem. De brukar också sälja olåsta mobiltelefoner. 

Men annars beror också på vad du är villig att betala. 

  • Huawei Honor 8 Lite - 2 290kr
  • Huawei Honor 8 - 3 490kr
  • Huawei P10 Lite - 2 779kr

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:

De populära företagen, till exempel Netonnet, verkar köpa in så de har ett tag till, så ifall det är en Huawei P9 du vill ha så kolla med dem. De brukar också sälja olåsta mobiltelefoner. 

Men annars beror också på vad du är villig att betala. 

  • Huawei Honor 8 Lite - 2 290kr
  • Huawei Honor 8 - 3 490kr
  • Huawei P10 Lite - 2 779kr

 asså det beror ju på hur mycket pengar jag får i julklapp Skeptisk men vill ju köpa en mobil så snabbt som möjligt får ju bara 1050 varje månad   jag kan nog kanske tänka mig att betala en mobil max 3 eller 4000kr vill ju inte spara allt för länge men samtidigt kommer det väl nya telefoner 2018? och affärerna sänker priserna på dem som är gamla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men om p9 skulle ta slut får jag väl satsa och spara till p10 måste ha en telefon nu asså vad har ni för tips  på hur man sparar på sitt studiebidrag och inte slösa en krona ?Mycket glad


   
SvaraCitera