Aviseringar
Rensa alla

Hudbristningar


Ämnesstartare

Mina försvann efter jag börja banta... jag hade på Bisepserna, vänstra axeln och vänstra höften ;P

borta nu ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pimpboi93:

Mina försvann efter jag börja banta...

haha, ofta..
jag är inte tjock om du tror det.
bara att jag styrketränat ganska mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Jag "lider" också av bristningar, min vänstra axel är inte trevlig kan jag säga. Ser ut som en gravid kvinnas mage ungefär. Givetvis så har jag också letat efter en massa metoder, men inte hittat någonting solklart.

tack för tipset!
känns som enda seriösa svaret i denna tråd 😉


   
SvaraCitera

XML ftw:

tack för tipset!
känns som enda seriösa svaret i denna tråd 😉

Har kört på hemorojdsalva ett tag nu, och det verkar faktiskt hjälpa en hel del. Eller tja, ingen dramatisk skillnad givetvis. Men bristningarna har "bättre" färg och syns utan tvekan inte lika tydligt.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Men bristningarna har "bättre" färg och syns utan tvekan inte lika tydligt.

Så blir dom ju med tiden också, kan ju vara det... Om det nu inte blivit på en vecka för så fort går det nog aldrig.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Så blir dom ju med tiden också, kan ju vara det... Om det nu inte blivit på en vecka för så fort går det nog aldrig.

De har sett likadana ut i flera år, de har blivit mindre synliga på, ja, en och en halv vecka eller vad det nu blir. Såpass mycket att jag inte bryr mig om dem längre.


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

.

Föresten ogge, du är ganska kunnig när det gäller träning va? Behöver lite hjälp kring bänkpress [smile]

PMa din msn om du har lust.


   
SvaraCitera

Majkiie:

De har sett likadana ut i flera år, de har blivit mindre synliga på, ja, en och en halv vecka eller vad det nu blir. Såpass mycket att jag inte bryr mig om dem längre.

Ojdå. Jag ser en ordentlig skillnad på mina nya bristningar som jag fått under pågående bulk och dom jag drog på mig någon gång förra året. Dom gamla har bleknat rätt bra av sig själv. Dom nya är väl mer eller mindre röda.

Majkiie:

Föresten ogge, du är ganska kunnig när det gäller träning va? Behöver lite hjälp kring bänkpress [smile]

Kör ett PM men jag kan gissa i förväg att jag inte kommer vara till någon hjälp. [crazy]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Dom nya är väl mer eller mindre röda.

Jo, men pröva hemorojdsalva [y]
Det luktar helvete iofs men.

hönzgoggel:

Kör ett PM men jag kan gissa i förväg att jag inte kommer vara till någon hjälp.

Man vet aldrig [smile]


   
SvaraCitera

Majkiie:

Jo, men pröva hemorojdsalva [y]
Det luktar helvete iofs men.

Fan heter den du använder? Inte för att jag känner något behov av sånt nu. Eller sen heller... Tycker inte bristningar är så farligt. Även om jag dragit på mig en sjukt ful skara på vänster biceps [n]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Fan heter den du använder?

Alcosanal!

hönzgoggel:

Inte för att jag känner något behov av sånt nu. Eller sen heller... Tycker inte bristningar är så farligt. Även om jag dragit på mig en sjukt ful skara på vänster biceps

Men du har en snygg, deffad kropp ju. Då är det mer eller mindre skitsamma tycker jag.
Jag är lätt bulkad året runt för att kunna prestera i bänkpress, och kan inte se förbi ytterligare förfulningar som dyker upp [cute] Har dragit på mig gyno på min högra sida också, verkligen spännande. Är dödskamp mellan mig och landstinget kan jag lova.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Men du har en snygg, deffad kropp ju. Då är det mer eller mindre skitsamma tycker jag.

Inte riktigt lika deffad just nu. [crazy]

Majkiie:

Har dragit på mig gyno på min högra sida också, verkligen spännande. Är dödskamp mellan mig och landstinget kan jag lova.

Fan vad jobbigt. Ingen kraftig antar jag... Men är väl inte kul ändå. Har fått puffy nipps under min viktuppgång 🙁


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Fan vad jobbigt. Ingen kraftig antar jag... Men är väl inte kul ändå.

Inte kraftig alls men det syns ju helt klart om man säger så. Tillräckligt för att störa sig på det.

hönzgoggel:

Har fått puffy nipps under min viktuppgång 🙁

Men då borde de ju försvinna sen när du deffar igen, så det är ju lugnt 🙂


   
SvaraCitera

Majkiie:

Men då borde de ju försvinna sen när du deffar igen, så det är ju lugnt 🙂

Inte så säker. Fick så fast bara på ena sidan förut. Blev ju bättre när jag gick ner igen men var ändå lite fult. Jag som hade så fina nipples en gång i tiden [blush] Haha.

Majkiie:

Inte kraftig alls men det syns ju helt klart om man säger så. Tillräckligt för att störa sig på det.

Mm, sånt vill man ju inte ha helt enkelt. Men det borde dom gå med på att betala, speciellt eftersom det ändå händer en hel del personer under tonåren. [shake]


   
SvaraCitera

hönzgoggel:

Jag som hade så fina nipples en gång i tiden Haha.

Haha naww [cute]

hönzgoggel:

Men det borde dom gå med på att betala, speciellt eftersom det ändå händer en hel del personer under tonåren.

Dom borde ja, men det är riktigt svårt. De tycker att min är lite för mild för att bry sig om.
Nu har jag visserligen bara vart vid vårdcentralen än så länge. Har fått en tid hos en riktig läkare nu. Kommer säga att jag har allvarliga psykiska problem på grund av det och lider jätte mycket. Då kan han bara inte undgå att tycka synd om mig tycker man..

Om inte annat så får man väl fixa ett jobb och jobba ihop 30-40k då.


   
SvaraCitera