Aviseringar
Rensa alla

Hudlotion till fet hud?


Ämnesstartare

Hej hej!
Är det någon som vet om det finns någon hudlotion eller hudkräm speciellt för fet hud? Jag har problem med att min hud på ryggen är för fet, coh jag får lätt pormaskar och finnar[sad] Men jag vill ändå ha en hudkräm, för min hud blir också lätt torr. Någon som vet?


   
Citera
Ämnesetiketter

Använd produkter som är bra för huden inte Nivea och sådana bajsprodukter... Rosenserien är bra - http://www.rosenserien.com/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipset[smile]


   
SvaraCitera

Använder du typ skrubborste på ryggen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Använder du typ skrubborste på ryggen?

Ja, jag använder skrubbvantar och duschcreme för fet hud.


   
SvaraCitera

vad är skrubbvantar?


   
SvaraCitera

Vincenco:

vad är skrubbvantar?

Typ vantar du har på dig när du duschar som är skrovliga, det tar bort smuts och fett bättre än med bara händerna. 😀


   
SvaraCitera

Erkowich:

Typ vantar du har på dig när du duschar som är skrovliga, det tar bort smuts och fett bättre än med bara händerna

aha okej tack [smile] då vet jag [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till apoteket och be dem om hjälp. De är oftast rätt billiga och jävligt bra. Jag köpte en som jag inte minns vad den heter och den var för fet hud. Fungerade jättebra! Fick inga finnar eller nåt. Bara mjuk hud typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Gå till apoteket och be dem om hjälp. De är oftast rätt billiga och jävligt bra. Jag köpte en som jag inte minns vad den heter och den var för fet hud. Fungerade jättebra! Fick inga finnar eller nåt. Bara mjuk hud typ.

Det ska jag göra! Tack för tipset[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera