isola:Jo. De räcker hur länge som helst.
som i en konservburk med mjölk?
kostar inte de typ 800 kr?
kakakaka: Pris?Typ 179. Allergitesta den först om du går förbi något apotek som har den, för den kan svida lite. Det mesta from La Roche Posay är för känslig hy. Den är tyvärr lite uttorkande också men då har jag något återfuktande på natten. Det tog också någon tub innan jag såg att det mesta var borta men det var inget problem för mig då jag fick min första gratis.
Ingefära:Vilken brukar du använda? Har nog ej testat någon av dem. Främst kanske pga tänker lite att mkt som inte säljs på apoteket och har en jättedyr prislapp är lite bluff och båg.
Jo. De räcker hur länge som helst.
isola:Vet inte har köpt en "bundle" eller paket eller nåt. Man får med en för rengöring, en för återfuktning och en oil control
Vilken brukar du använda? Har nog ej testat någon av dem. Främst kanske pga tänker lite att mkt som inte säljs på apoteket och har en jättedyr prislapp är lite bluff och båg.
Fasiken: basiderm oil control foam wash kör ja på efter tips från isola i nån trådSnart kan Schism komma med en läskig artikel om vad som lever i våra ansikten när vi inte tvättat oss :(
fungerar asbra när jag väl orkar använda
vilket ja typ aldrig gör
isola:hahah gu fy fan :(
Snart kan Schism komma med en läskig artikel om vad som lever i våra ansikten när vi inte tvättat oss :(
isola:Länka!
Snart kan Schism komma med en läskig artikel om vad som lever i våra ansikten när vi inte tvättat oss :(
Fasiken:det görom :(
hahah gu fy fan :(
inget man vill se
men jag tror inte det gör så mkt mot dom ba för att man tvättar sigdom kmr nog tillbaka väldigt fort isf!!
kakakaka:http://www.expressen.se/halsoliv/visste-du-att-du-har-levande-kvalster-i-ansiktet/
Länka!