Aviseringar
Rensa alla

Hugger i örat hjälp !


Ämnesstartare

Hej någon som är här?
Är ny här på sidan och idag har jag ett problem det värker i örat små molnar och sedan så hugger det till som inni helvete är lite småförkyld men inte mer med det.
Någon som vet vad det här kan vara skriv inte en massa fjant eller saker som att jag kommer dö osv för jag lider utav lite ångest så jag kommer oroa mig flera veckor.[cry][cry][cry][love]

HJÄLP TACK I FÖRHAND.


   
Citera
sincan

Låter lite som inflammation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det har aldrig haft en öroninflammartion förut men min släkt hadde det mycket när dom var små Pss.. 14 år.[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Låter lite som inflammation

Jag vet faktist inte började för några timmar sedan och jag är jätte rädd för sådant här o.O


   
SvaraCitera
sincan

Blomman1234:

Jag vet faktist inte började för några timmar sedan och jag är jätte rädd för sådant här o.O

Tryckutjämna, och om det gör ont i samband med detta så är det med största sannolikhet inflammation. Mvh har haft det ca 10000 gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tryck ut jämna?

sincan:

Tryckutjämna, och om det gör ont i samband med detta så är det med största sannolikhet inflammation. Mvh har haft det ca 10000 gånger.


   
SvaraCitera

Låter som inflammation. Mvh hade det en gång varannan månad fram tills jag var typ 12 och opererade örat.


   
SvaraCitera

Blomman1234:

tryck ut jämna?

Håll för näsa och mun och försök andas ut, ganska hårt.


   
SvaraCitera

låter som öroninflammation


   
SvaraCitera
sincan

Blomman1234:

tryck ut jämna?

"Man klämmer helt enkelt åt om näsan, stänger munnen och försöker blåsa ut genom näsan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har gjort det ! de gör ej ont..
Jag mådde illa förut, var dålig i magen osv.... men det känns lite bättre har huudvärk o.O[n][n][n][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

"Man klämmer helt enkelt åt om näsan, stänger munnen och försöker blåsa ut genom näsan"


   
SvaraCitera
time
 time

Blomman1234:

Är ny här på sidan

Du måste byta bild omedelbums.


   
SvaraCitera

suspekt att du har identisk avatar som mynona


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Du måste byta bild omedelbums.

!!!


   
SvaraCitera