Aviseringar
Rensa alla

Huggormar.


Smilen
Ämnesstartare

Har du blivit biten av en huggorm någongång? Hur känns det efteråt? 


   
Citera

Hört att man får kallsvett så nej tack. 


   
SvaraCitera

nej och säkert någon reaktion på giftet. kan inget om ormar


   
SvaraCitera

nej det var en som skrek åt mig en gång då dödade jag den och sen grillade jag den och åt den

det är olagligt berättade någon sen, tänkte att jag gjort skogen en tjänst och räddat livet på massa små gnagare och sånt


   
SvaraCitera

tony switchblade: tänkte att jag gjort skogen en tjänst och räddat livet på massa små gnagare och sånt

isåfall gör mördare en stor tjänst för djuren också


   
SvaraCitera

Aldrig blivit biten. Huggormsbett är väl inte att leka med. Som tur är tar väl oftast betten i fötter och ben. Men mina katter är tuffare. Huggormen är ju fridlyst men mina katter leker med dom och dödar dom. Cool

huggorm.png


   
SvaraCitera

hxiley:

isåfall gör mördare en stor tjänst för djuren också

så kan man se det


   
SvaraCitera

stoner:
Aldrig blivit biten. Huggormsbett är väl inte att leka med. Som tur är tar väl oftast betten i fötter och ben. Men mina katter är tuffare. Huggormen är ju fridlyst men mina katter leker med dom och dödar dom. Cool

huggorm.png

kan dem döda spindlar också


   
SvaraCitera

tony switchblade:

så kan man se det

då ska vi börja mörda


   
SvaraCitera

hxiley: kan dem döda spindlar också

Menar du om mina katter kan döda spindlar? Självklart kan dom det. Katter har ju en förkärlek att leka eller jaga allt som rör sig. Om det inte är alltför stora byten, som en orm, äter de även upp bytet.

Gillar du inte spindlar?


   
SvaraCitera

stoner:

Menar du om mina katter kan döda spindlar? Självklart kan dom det. Katter har ju en förkärlek att leka eller jaga allt som rör sig. Om det inte är alltför stora byten, som en orm, äter de även upp bytet.

Gillar du inte spindlar?

nej spindlar är vidriga

kan dina katter mörda människor? det är inte alls så att jag önskar någon döden eller är för lat för att mörda någon psshh


   
SvaraCitera

ska jag vara ärlig så var jag oseriös. jag skulle aldrig mörda någon


   
SvaraCitera

hxiley: nej spindlar är vidriga

De spindlar som finns i Sverige är helt ofarliga till skillnad mot spindlar som ex finns i Australien som är dödliga för människan. Men visst vet jag att spindelfobi är vanligt.

hxiley: kan dina katter mörda människor? det är inte alls så att jag önskar någon döden eller är för lat för att mörda någon psshh

Största risken katt > människa är klorna på en katt som är oerhört vassa. Om man exempelvis leker med en katt. Även om jag tror att det är extremt ovanligt så kan en kattklo lätt slita av en pulsåder ex på handlederna så att människan kan förblöda. Men om det någonsin har hänt vet jag inte. Tror knappast det.


   
SvaraCitera

stoner: Största risken katt > människa är klorna på en katt som är oerhört vassa. Om man exempelvis leker med en katt. Även om jag tror att det är extremt ovanligt så kan en kattklo lätt slita av en pulsåder ex på handlederna så att människan kan förblöda. Men om det någonsin har hänt vet jag inte. Tror knappast det.

ge hit dina katter, vi ska på en äventyr i skogen


   
SvaraCitera

hxiley: ge hit dina katter, vi ska på en äventyr i skogen

Storskogen? Storviltsjakt?  Mycket glad


   
SvaraCitera