Aviseringar
Rensa alla

Huggormar.


stoner:

Storskogen? Storviltsjakt?  Mycket glad

ja, vi ska jaga hjortar 😉


   
SvaraCitera

stoner:
Aldrig blivit biten. Huggormsbett är väl inte att leka med. Som tur är tar väl oftast betten i fötter och ben. Men mina katter är tuffare. Huggormen är ju fridlyst men mina katter leker med dom och dödar dom. Cool

huggorm.png

Tuffa katter


   
SvaraCitera

hxiley: ja, vi ska jaga hjortar 😉

Rådjur och hjort är definitivt inget en katt ger sig på. Tror knappast en lo skulle ge sig på rådjur och hjort. Då behöver du minst räv eller helst varg.  Mycket glad


   
SvaraCitera

stoner:

Rådjur och hjort är definitivt inget en katt ger sig på. Tror knappast en lo skulle ge sig på rådjur och hjort. Då behöver du minst räv eller helst varg.  Mycket glad

katterna ska förhindra eventuella skador jag får när jag ramlar. jag skjuter


   
SvaraCitera

Maymay: Tuffa katter

Katten attackerade ormens huvud och då var det tack och goodbye for huggormen.

huggorm2.png


   
SvaraCitera

stoner:

Katten attackerade ormens huvud och då var det tack och goodbye for huggormen.

huggorm2.png

Stackars nudel


   
SvaraCitera

hxiley: katterna ska förhindra eventuella skador jag får när jag ramlar. jag skjuter

Varför ska du ramla? Stå stadigt och var beredd på rekylen så lär det säker gå bra.


   
SvaraCitera

stoner:

Varför ska du ramla? Stå stadigt och var beredd på rekylen så lär det säker gå bra.

jag ligger i min säng med rejäl stukad fot efter att ha lekt för mycket. lyckas jag med det lyckas jag snubbla på rötter och råka skjuta fel


   
SvaraCitera

hxiley: jag ligger i min säng med rejäl stukad fot efter att ha lekt för mycket.

Låter trist  Ledsen  krya på dig. Blink


   
SvaraCitera

Det är en jävla tur att inte huggormar har några hörselorgan därför då hade säkert huggormen hoppat på mig och bitit mig bara för att jag störde den i den sköna vårsolen.  Cool

Misstänker att det är hona som väntar ungar vilken vecka som helst eftersom hon var "fet" som fan. Tumme ned

stoner-huggorm01.jpg


   
SvaraCitera

stoner:
Det är en jävla tur att inte huggormar har några hörselorgan därför då hade säkert huggormen hoppat på mig och bitit mig bara för att jag störde den i den sköna vårsolen.  Cool

Misstänker att det är hona som väntar ungar vilken vecka som helst eftersom hon var "fet" som fan. Tumme ned

stoner-huggorm01.jpg

thicc


   
SvaraCitera