Aviseringar
Rensa alla

Huka er gubbar och kärringar - nu börjar FARMEN i TV4 ikväll


Ämnesstartare

Vad är era kommentarer om årets Farmen?  Än så länge tycker jag att den är ok!


   
SvaraCitera

ingen vits utan nakenjanne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
ingen vits utan nakenjanne

Man fick ju se snopp i dagens avsnitt, det räcker väl?


   
SvaraCitera

aristoteles:

Man fick ju se snopp i dagens avsnitt, det räcker väl?

No man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

No man

Förstår vad du menar. Gotta look beyond the weiner.


   
SvaraCitera
mens
 mens

aristoteles:

Man fick ju se snopp i dagens avsnitt, det räcker väl?

tell me moar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
ingen vits utan nakenjanne

Eftersom programmet spelades in i somras och sänds just nu så kan jag dessvärre inte ljuga och säga att jag ska ringa upp Paolo Roberto och be honom att han sätter in Naken Janne i något av programmen, tyvärr.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Man fick ju se snopp i dagens avsnitt, det räcker väl?

mens:

tell me moar

Här är en av deltagarna (som jag ännu inte lärt mig namnet på) som ska ut på gårdsplan för att bada.

farmen01.jpg

Dom ska ju leva som de gjorde för 100 år sedan ute på landet och då fick de bada i en badbalja mitt på gården. Alla fick dessutom bada i samma vatten. I detta vatten fick de andra tvätta fötterna i sedan.

farmen02.jpg


   
SvaraCitera
mens
 mens

piraten:

Här är en av deltagarna (som jag ännu inte lärt mig namnet på) som ska ut på gårdsplan för att bada.

farmen01.jpg

Dom ska ju leva som de gjorde för 100 år sedan ute på landet och då fick de bada i en badbalja mitt på gården. Alla fick dessutom bada i samma vatten. I detta vatten fick de andra tvätta fötterna i sedan.

farmen02.jpg

usch:(
rätt snygg männsha dock


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: usch:(
rätt snygg männsha dock

Pumpa upp vattnet ur en brunn på gården, bära in det järnspisen... elda med ved för att få det varmt... och sedan bada mitt på gården. Men det finns faktiskt en sjö de kan bada i så jag förstår inte vaför han ska klämma ner sin kropp i en balja?

Btw, Anton heter killen har jag fått reda på. Som dessutom flirtar med Sofie...   Mycket glad

farmen03.jpg


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Istechetvåpunktnoll:
ingen vits utan nakenjanne

Har du sett honom på stan än??

(han går påklädd då, så kanske svårare att känna igen :))) )


   
SvaraCitera

massa pajaser oså är de några som ska gnälla på varandra lika uttjatat som fångarna på fortet tycker jag. o försöka få en häst att sitta och grejer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen: massa pajaser oså är de några som ska gnälla på varandra lika uttjatat som fångarna på fortet tycker jag. o försöka få en häst att sitta och grejer

Så blir det när de tar stureplansgubbar som det närmaste landet de varit är att du hamnat i Frisens Park på Djurgården i fyllan och villan vid något tillfälle -  och placerar dessa på Farmen.

Mannan gör en ny variant av - mannen som kunde tala med hästar. Mycket glad


   
SvaraCitera

PMR:

Har du sett honom på stan än??

(han går påklädd då, så kanske svårare att känna igen :))) )

nej, men jag letar febrilt!!


   
SvaraCitera

dock så har jag börjat se organismen allt oftare, så känner ändå att jag börjar få igång min kändis- spotting 


   
SvaraCitera