Aviseringar
Rensa alla

HULTSFRED 09'!??!


Ämnesstartare

Hultsfred vafan är det för jävla skit bokade de inte Simple Plan, Paramore, Neverstore, Adam Tensta, Familjen och Takida förra året?

aaahaaahaaaa ledsen men jag skjuter mig hellre.


   
SvaraCitera

dom har gått i konkurs


   
SvaraCitera

Äh dra dit och häng med mig, höhö. De har flyttat festivalen till andra helgen i juli och förlängt den med en extra dag nu också [y]


   
SvaraCitera

Med lite tur kan det börja dyka upp band runt januari, gjorde det i år om jag inte har helt fel.

och sluta klaga på hultsfred, bara för att aftonbladet säger att det är dåligt och dom inte bokar era favoritband betyder inte det att det är en dålig festival. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horrorshow:

och sluta klaga på hultsfred, bara för att aftonbladet säger att det är dåligt och dom inte bokar era favoritband betyder inte det att det är en dålig festival. [zzz]

Ey, jag har ett hultsfred-armband så jag får säga vad jag vill [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Hultsfred är den värsta festivalen man kan åka till. Den är som en stadsfestival, fast jättestor. Och stadsfestivaler suger.

tyckte hultsfred var grymt bra om man jämför med t.ex p&l som är den sämsta jävla festivalen någonsin.
på hultan var det gott om utrymme, ordning och reda och man såg det man skulle och man såg bra.
på p&l var det kaos, kö, dålig visitering, ingen info, kassa scener


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

tyckte hultsfred var grymt bra om man jämför med t.ex p&l som är den sämsta jävla festivalen någonsin.

Som att jämföra kiss med bajs [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Som att jämföra kiss med bajs [n]

kiss är ju bättre än bajs iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

kiss är ju bättre än bajs iaf

Ja men det är inget man skulle vilja ha på pizzan om man säger så [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja men det är inget man skulle vilja ha på pizzan om man säger så [cool]

helt klart, men ajg måste säga att jag tyckte hultsfred var rätt bra.
åkte iofs på p&l för att festa endast :> så det gör inget att själva festivalen sög, skulle aldrig åka dit om jag ville se band, skulle försöka ta mig någon annanstans då[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

helt klart, men ajg måste säga att jag tyckte hultsfred var rätt bra.
åkte iofs på p&l för att festa endast :> så det gör inget att själva festivalen sög, skulle aldrig åka dit om jag ville se band, skulle försöka ta mig någon annanstans då[zzz]

Jag tycker att artisterna på båda festivalerna var helt okej. Campingen på Hultsfred var fylld med svennebananer som bara ville knulla, slåss, supa och se på fotboll, och sedan sket de i alla andra. Det kändes inte riktigt som att kärleken fanns där på samma sätt som den gör på Arvika och Emmaboda, alla var lite för upptagna med sitt ego för att kunna ha kul.

Palla bitterfittor som vill slåss. Jag brukar alltid gå runt i de olika campen på festivaler och skaffa nya vänner och ha kul, men det funkade inte på Hultsfred eftersom att INGEN var gästvänlig alls. Såvida man inte var tjej, för då ville de ha sex med en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Jag brukar alltid gå runt i de olika campen på festivaler och skaffa nya vänner och ha kul,

[y]
ja, men jämför man stora festivaler som hultsfred och P&l skulle jag välja hultsfred x10000


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

ja, men jämför man stora festivaler som hultsfred och P&l skulle jag välja hultsfred x10000

Arvika var väl större än hultsfred i år? Åtminstone var det i samma klass. Så jag väljer hellre den, om jag vill åka till en större festival [y]


   
SvaraCitera

Sen gör det ju inget om de bokade banden faktiskt kommer...


   
SvaraCitera

är det sant att de ska flytta fram det en månad? det suger ju.


   
SvaraCitera