Aviseringar
Rensa alla

Hultsfredsfestivalen


Ämnesstartare

Som ni kanske har förstått kommer den uppstå med ny ägare. Bandbokaren är den gamla räven med fingertoppkänsla som slutade 2003 eller något sådant. Bandsläpp 22 Feb. =)

Här kan vi prata ihop oss.[party]


   
Citera

Ska bli intressant att följa vad de kommer göra utav det här. Kanske kan bli ett besök i år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ska bli intressant att följa vad de kommer göra utav det här. Kanske kan bli ett besök i år. [smile]

Mm väldigt intressant, har en känsla av att artisteliten och folket kan tänka sig att ställa upp för detta kulturarv [smile]


   
SvaraCitera

davvelito:

har en känsla av att artisteliten och folket kan tänka sig att ställa upp för detta kulturarv

Skulle tro det ja. Hellström ser ju ut att spela överallt i sommar så han är rätt trolig. Sen behöver de bara ge mig typ The Hives och Johnossi också så kan de räkna med mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har alltid haft en bild av Hultsfred som en budgetversion av Roskilde med betydligt lägre medelålder. Någon som kan övertala mig om att det i verkligheten förhåller sig på motsatt vis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Skulle tro det ja. Hellström ser ju ut att spela överallt i sommar så han är rätt trolig. Sen behöver de bara ge mig typ The Hives och Johnossi också så kan de räkna med mig!

Ge mig Håkan, Raubtier, Hoola bandoola och säkert.[smile]


   
SvaraCitera

davvelito:

Ge mig Håkan, Raubtier, Hoola bandoola och säkert.

Ett par av dem kommer säkerligen. [smile] Om det nu inte visar sig att det här är ett skämt alltihopa och arrangörerna gör något helskumt utav hela festivalen. Man vet ju ingenting än egentligen, kanske inte alls blir som man tänkt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ett par av dem kommer säkerligen. [smile] Om det nu inte visar sig att det här är ett skämt alltihopa och arrangörerna gör något helskumt utav hela festivalen. Man vet ju ingenting än egentligen, kanske inte alls blir som man tänkt sig.

Känner att de är värt att chansa 😀


   
SvaraCitera

Hoppas på Prodigy, Astral Projection, Pet Shop Boys, Offspring eller orkar inte fortsätta namedroppa band/artister som är bra. Troligen kommer inte desss möjligen Pet Shop Boys för de spelat där förr senaste 2007.


   
SvaraCitera

davvelito:

Känner att de är värt att chansa 😀

Hehe det är riskabelt! Jag känner att jag vill ha mer information, mycket mer information innan jag på allvar börjar fundera på detta. Förhoppningsvis får man allt man vill veta redan den 22a.


   
SvaraCitera

förhoppningsvis har de förstått att man måste ha bra och stora band för att få folk dit detta året 😀

varför kan inte man bara slå ihop alla svenska festivaler till en (eller två) jättestora :/ vore ju grymt!

hoppas hultan får bättre band än sweden rock för en gångs skull, jag dras alltid till SRF pga deras grymma utbud, men vill ju helst till hultsfred :/


   
SvaraCitera

Dagens:

White Lies
Johnossi
The Tallest Man On Earth
Cut Copy
Shit Robot
Black Lips
Junior Boys
Darkstar
Steve Mason
Dum Dum Girls
Dan Berglund's Tonbruket
Blackbird Blackbird
This Is Head

Nja..Johnossi är iofs trevligt men annars vete fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nja..Johnossi är iofs trevligt men annars vete fan.

känner bara igen johnossi [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

känner bara igen johnossi

Samma här typ. [blush] Googlat de andra och mycket verkar vara sån där electro-musik!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Dagens:

Imponerande må jag säga [y] Hade förväntat mig betydligt fler svenska artister som man ändå kan se på alla andra festivaler. Det här kan bli hur roligt som helst om dom bara får till någon riktigt stor headliner.


   
SvaraCitera