Aviseringar
Rensa alla

Humor


time
 time

N.W:

Förstår inte riktigt vad som får dig att vilja ifrågasätta.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/480757-jimmie-akessons-sakerhet-dyrare-an-fredrik-reinfeldts

Varifrån kommer uppgiften om dödshot varje dag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Varifrån kommer uppgiften om dödshot varje dag?

Läs igen och sluta försök bagatellisera. 


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:

Läs igen och sluta försök bagatellisera. 

Sluta göra kategoriska uttalanden om du inte vill ha kritik. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Sluta göra kategoriska uttalanden om du inte vill ha kritik. 

Jag skrev "troligtvis". Obegripligt varför du försöker ifrågasätta självklara saker. Kan inte hitta någon annan anledning än att du vill bagatellisera den hotbild som finns mot Åkesson, de hot och den förföljelse nachac kallat "välförtänt kritik". Tråkigt.


   
SvaraCitera
time
 time

N.W:

Jag skrev "troligtvis". Obegripligt varför du försöker ifrågasätta självklara saker. Kan inte hitta någon annan anledning än att du vill bagatellisera den hotbild som finns mot Åkesson, de hot och den förföljelse nachac kallat "välförtänt kritik". Tråkigt.

Jag bagatelliserar inte hotbilden mot Åkesson, bara hur hans anhängare blåser upp det förfärligt (du har inte en aning om hur hotbilden ser ut men skriver ändå att de där förbannade vänsterextremisterna, vilka de nu är, hotar varje dag). Skilj på kritik mot Åkesson och kritik mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Jag bagatelliserar inte hotbilden mot Åkesson, bara hur hans anhängare blåser upp det förfärligt (du har inte en aning om hur hotbilden ser ut men skriver ändå att de där förbannade vänsterextremisterna, vilka de nu är, hotar varje dag). Skilj på kritik mot Åkesson och kritik mot dig.

Jag har inte blåst upp det överhuvudtaget. Jag beskriver bara situationen. Att Åkesson är en av Sveriges mest skyddade och att det i de flesta fallen naturligtvis rör sig om vänsterextremister är det inget snack om. Därefter skrev jag att det är troligt att Åkesson är hotad dagligen. Väldigt fånigt att ifrågasätta dessa saker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska bara män tänka efter?
Håller både med och inte om detta då Jimmie & co i de flesta fall röstat med alliansens hårda politik där sjuka ska ifrågasättas om de inte ligger i koma. Men ja denna krönika av denna (fö öv rätt hycklande och egenkära tjej med mobbingtendenser) människa som ser ut att ha blivit sminkad av ett barn är rätt överdriven.
http://nyheter24.se/debatt/780388-akesson-blev-sjuk-av-att-sprida-hat-mot-oss-rasifierade


   
SvaraCitera