Aviseringar
Rensa alla

Hundar utanför affären


fancy
Ämnesstartare

Varför ska hundägare tvunget ta med sina hundar till affären,  för att sen låta dem sitta utanför och skälla tills halsen  blöder? Dem känner ju sig övergivna. Är det för att ägaren är lat med att rasta?

Jag tycker även synd om ankorna som ligger i isvatten i kanalen. Jag vill ta hem de och ge de mat. Dem klarar ju sig men ändå, blir så ledsen så frusna dem ser ut att vara!


   
Citera

Dom kombinerar nog att gå ut me hunden me att gå på affärn

ist för att gå ut flera gånger

så de e typ de sjukt lata som tar me sig sin hund te affärn !!

så de kan vi skratta åt lol 😀 

men lite ledsamt att se dom sitta fast där me typ massa okända människor som går förbi o den typ lyfter på huvve o tittar på varje människa i hopp om att de e deras ägare o typ blir jätteledsna när de inte är det

🙁 

man ska inte ha husdjur de e inte rätt


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Fasiken:

man ska inte ha husdjur de e inte rätt

Katter går bra 🙂


   
SvaraCitera

fancy:

Katter går bra 🙂

haha ännu värre

hatar kattägare

äckliga människor Arg


   
SvaraCitera

Fasiken:

haha ännu värre

hatar kattägare

äckliga människor Arg

va


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Fasiken:

haha ännu värre

hatar kattägare

äckliga människor Arg

Jag har katt. Katter är så bäst. Haters gonna hate.


   
SvaraCitera

Fasiken:

haha ännu värre

hatar kattägare

äckliga människor Arg

????


   
SvaraCitera

gå o häng er allihopa !!! Gråter


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Fasiken:
gå o häng er allihopa !!! Gråter

Du kan skriva i PM vad som är fel men trasha inte min tråd nu


   
SvaraCitera

Aldrig sett ngn som bundit fast en katt runt en stolpe lr cykelställ lr vad det kan vara utanför en affär, men antat att det finns de som gör det också. :p


   
SvaraCitera

Men ja, trots mitt förakt mot hundar så hatat jag de som gör så. Gade en släkting som band fast hunden utanför ett snabbköp flr kske sådär 30 år sedan, varpå hen glömde bort djuret och ocy gå hem.. varpå rn vän senare frågade var hunden var och så kom hen på.... :$$$$$


   
SvaraCitera

många hundar har tjock päls och klarar sig i fint i kyla. tror dessutom folk kombinerar promenad + affären.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

tevepro:
många hundar har tjock päls och klarar sig i fint i kyla. tror dessutom folk kombinerar promenad + affären.

Jag menar inget på kyla. Utan att dem överges.


   
SvaraCitera

fancy: Jag menar inget på kyla. Utan att dem överges.

De är väl lika ensamma hemma. De kanske inte kan lämnas hemma då de förstör hemmet.


   
SvaraCitera
fancy
Ämnesstartare

Ja det är hemskt att hundar har så dålig tidsuppfattning att dem inte kan lämnas ensamma. Något hundägare borde ha i åtanke när dem skaffar hund. Men nu vill jag förstå varför man ens tar med hunden till affären? När man vet att dem galer utanför som en hyena. Dem som gör så väljer ju sina behov och ork framför hunden. 


   
SvaraCitera