Aviseringar
Rensa alla

Hunden Niklas


Ämnesstartare

Hej alla ungdomar

För er ungdomar som vet vem Niklas är vill jag bara berätta att min sambo har äntligen sett till att Niklas fått ett bättre hem. Niklas har nu fått flytta hem till en hundvan bekant som ska ta hand om honom och ge honom all den tid han behöver

Även om Niklas alltid har hatat mig och jag har hatat honom, och även om han tuggat sönder massvis av mina saker, kissat i min säng, och för största delen gjort mig ledsen så saknar jag honom lite

Har ni någon gång haft ett husdjur som drivit er till vansinne?

här får ni se lilla Niklas:
Image
Image


   
Citera
Ämnesstartare

Aw klart att du saknar honom. Blir aldrig arg på min kisse pga extrem charm och söthet. Blir irriterad inombords när hon inte fattar jag någon gång vill ha neddragna persienner en stund dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller utombords också ibland typ najjjjbebiii
(ja jag säger så)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blir irriterad inombords när hon inte fattar jag någon gång vill ha neddragna persienner en stund dock.

Vad gör hon då? Attackerar hon persiennerna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Vad gör hon då? Attackerar hon persiennerna?

Haha ja. Hon vill sitta i fönstret och se ut. Hon slår på dem med tassen, som en boxningssäck. Efter ett tag tröttnar hon och kör in huvudet emellan "spjälorna". Fast då kan hon inte ta sig ut sen, så jag har aldrig helt neddragna persienner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mammas hund(ar) driver mig till vansinne, skönt att jag inte bor hemma längre. De är sjukt ouppfostrade och hanhunden är i jobbig tonårsfas och har "råkat" bita dem ett antal gånger gånger... Trevligt.

Jag tror inte att de förstår problemet riktigt och de vägrar lyssna, gah [mad]


   
SvaraCitera