Aviseringar
Rensa alla

Hundparken


Jag trillade in här bara av en slump då jag nu under sommaren blev nostalgisk och googlade på hundparken. Såg att denna tråden var ganska färsk så jag tänkte slänga in en liten hälsning.

Jag var väldigt aktiv från hundparkens början till slut och var nog igenkänd av de flesta. Hade en gammal betablå hund vi namn Bluee. 🙂 Många fina minnen.


   
SvaraCitera

åh det känns hur kul som helst när jag läser igenom allt ni skrivit och alla hundnamn, kommer ihåg er alla, men kan dock inte komma ihåg mitt namn, svårt :/ men var "gift" och fick valpar med några här 😛
saknar svenska hundparken.. vill ha tillbaka den med:(


   
SvaraCitera

Jaaaa! Det var hur kul som helst!Glömde bort vad jag hette nu dock 🙁 Alla fina hattar <3


   
SvaraCitera

Jag saknar verkligen hundparken, jag tror jag spelade från 2005 eller 2006 tills hp stängde. Vet inte om ngn kommer ihåg mig, jag hette ngt med Itchigo, kommer knappt ihåg själv (V.V'). Jag var på väg att bli ninja när de stängde ner, jag misslyckades dagen innan och skulle försöka igen samma dag de stängde; kändes väldigt surt.

Vad heter nya hundparken? Skulle vara så kul om man kunde träffa gamla vännerna.


   
SvaraCitera

Haha, jag började också få massa nostalgi när jag satt här och tänkte. Nasse2005 här och Bluee är någon man verkligen kommer ihåg.. Likaså Jess! 🙂 Jag blev väl över 20 hundår tror jag.. Spelade väldig länge! 🙂

http://www.hundeparken.dk/ finns danska, den norska är borttagen. 🙂

Kramisar!


   
SvaraCitera

Var hittar man den nya svenska hundparken då?^^


   
SvaraCitera

Åh, ja! Hette Tarzan3 =)

MeAndMyBlueEyes:
Var hittar man den nya svenska hundparken då?^^

Finns ingen ny svensk hundpark, dock en skandinavisk på http://hundeparken.dk


   
SvaraCitera

Jepp, minns. Jag fuskade också i hemlighet med Zanzibargrejen. Hade till o med betafärg på två hundar lol! Hette Exit och Idyll

 


   
SvaraCitera

0119linnea:
Åh, ja! Hette Tarzan3 =)

Finns ingen ny svensk hundpark, dock en skandinavisk på http://hundeparken.dk

Åhh, Tarzan3! Heeej, Tarznic här. 😀 saknar verkligen svenska. Finns det ingen möjlighet nånstans att få tillbaka det? :/


   
SvaraCitera

Carrobaronen :

Åhh, Tarzan3! Heeej, Tarznic här. 😀 saknar verkligen svenska. Finns det ingen möjlighet nånstans att få tillbaka det? :/

Omg. Heej!

I den senaste uppdateringen av parken kan man besöka några svenska rum, som Hjälprummet, Världens Mittpunkt m.m. Var tredje månad byts de ut, så att man får möjlighet att se alla.

De sitter nämligen ihop med både Norges och Danmarks gamla rum, vilket har blivit anledningen till varför bara ett par rum per park kan vara med. 

Så det är bara fritt fram! =)


   
SvaraCitera

aldrig hört talas om 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, finns det någon mer som kommer ihåg Hundparken? 😀


   
SvaraCitera

Faylinn:
Hej, finns det någon mer som kommer ihåg Hundparken? 😀

Åh ja, jag kommer så klart ihåg den. Jag hade en hund som jag var väldigt aktiv med. Minns tyvärr inte exakt vilka år. Jag hette Söt-Nos i alla fall 🙂 Var tillsammans med Bluee (som också är den enda jag fortfarande har kontakt med)

Bring back svenska hundparken!


   
SvaraCitera

Svenska är i princip tillbaka.. =) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:
Svenska är i princip tillbaka.. =) 

va? 😮


   
SvaraCitera