Aviseringar
Rensa alla

Hundväskor


Ämnesstartare

Libertad:

Det är inte lätt när det är svårt. [sad]

Visa ord, visa ord.[sad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHahahhaha :>>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

hemskt

Vad är det för mer hemskt än alla andra saker gjorda av djurskinn?
Dessutom är den vintage och därmed återanvänd. Det hade redan skett, och jag återvinner den.

Värre om man köper ny. Eller köper nya kalvskinns stövlar o så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

så jävla snygg alltså


   
SvaraCitera
Jeay_L

krieg:

En chiuaua kan tydligen inte gå så himla långt, och därför bär folk dem i väskor. Jag vet inte om det stämmer

Stämmer inte, har själv varit inne på att skaffa en chihuahua så jag har då varit duktig och hört mig för med "riktigt" chihuahua folk, och då var det en som gick en mil med sin, dock utspritt under dagen!

En bärväska kan jag ta att folk har om dom åker kollektivt med hunden! Skulle själv köra den varianten om jag skaffade en nu! Men då skulle den bara vara i väskan under bussresan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ramodgnu:

Vad är det för mer hemskt än alla andra saker gjorda av djurskinn?
Dessutom är den vintage och därmed återanvänd. Det hade redan skett, och jag återvinner den.

Värre om man köper ny. Eller köper nya kalvskinns stövlar o så.

Haha du får gå bara för att den var vintage [blush]

Jim Floyd:

så jävla snygg alltså

ohja [zzz]

Jeay_L:

En bärväska kan jag ta att folk har om dom åker kollektivt med hunden! Skulle själv köra den varianten om jag skaffade en nu! Men då skulle den bara vara i väskan under bussresan!

Ja men det är ju annat än om man tex är ute och går på stan eller så.


   
SvaraCitera
Jeay_L

smörgåsbord:

Ja men det är ju annat än om man tex är ute och går på stan eller så.

Aldrig att jag skulle palla med att ha en stor väska med en hund i då jag går på stan, hunden är skapad med 4 ben som dom ska använda!


   
SvaraCitera

krieg:

2. En chiuaua kan tydligen inte gå så himla långt, och därför bär folk dem i väskor. Jag vet inte om det stämmer, det låter idiotiskt. Magnus Betnér tog upp ämnet en gång, det var kul.

Jo de är en pigg liten krabat som orkar väldigt mycket och tuff är den också, så den som inte kan så mycket om hundar och köper en sånn liten att ha i väska får en bedrövligt jobbig liten hund som bits.


   
SvaraCitera

Jag förstår mej heller inte på folk som har sina småhundar i väska för utseendets skull. själv har ja min lilla papillon i väska ibland men de är när vi åker tåg eller buss och när jag ska förflytta mej mellan dessa med mycket packning och massa folk runtom mej. Annars är chansen stor att någon kliver på han och de vill ja inte utsätta honom för. Han sitter jätte bra i väskan men så fort de finns utrymme att gå på så går han givetvis brevid mej kopplad eller okopplad. Men jag måste säga att väska till hund är bra om man verkligen måste ta med sin hund någonstans där de är mycket folk.(men ofta kan man lämna lillen hemma) MVH Emma


   
SvaraCitera

Jag antar att om man har en väska att ha en liten hund är okej, om det är för att skydda hunden från något. Typ från att trampa på glas eller något, men det händer ju inte så ofta...

Folk som har sina hundar i väskor för att det är gulligt blir jag irriterad på.


   
SvaraCitera

krieg:

2. En chiuaua kan tydligen inte gå så himla långt, och därför bär folk dem i väskor. Jag vet inte om det stämmer, det låter idiotiskt. Magnus Betnér tog upp ämnet en gång, det var kul.

det stämmer då verkligen inte! jag har en kompis som cyklar med sin chihahua 40 min om dagen och den tiken mår super.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera