Aviseringar
Rensa alla

hur??


Ämnesstartare

Hur får man en kille att börja gilla en?


   
Citera

visa tuttarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera

hur får man en tjej att börja gilla en


   
SvaraCitera

Titta inte på honom och försök verka jätteintresserad. så fort du får syn på honom verka ointresserad... kan ju vara svårt om du gillar honom, men försök göra det


   
SvaraCitera

JA, prata med honom ?
Varför ska allt vara så jävla komplicerat nuförtiden? -.- Prata med honom, stöt på honom, TA PÅ HONOM. Om han inte fattar få du väl säga det rakt ut?
[party]


   
SvaraCitera

make me_Atomic:

verka ointresserad

Så vida killen själv inte är intresserad så kommer man ju inte att få något som helst resultat. Skulle man bli intresserad av alla som verkar ointresserade så skulle det inte vara lätt ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prata med honom ? Visa att du är intresserad, är väl en bra början..


   
SvaraCitera

var dej själv och visa intresse. snacka inte bara om dej själv, ett tips...... [cool]


   
SvaraCitera

Buddah:

Så vida killen själv inte är intresserad så kommer man ju inte att få något som helst resultat. Skulle man bli intresserad av alla som verkar ointresserade så skulle det inte vara lätt ;>

Ja men, att börja gilla en. om hon istället vill försöka få kontakt med honom kan hon ju gå tillväga på andra sätt.


   
SvaraCitera

OF 5:

hur får man en tjej att börja gilla en

titta intresserat på henne
och flörta med henne om det går [rolleyes]
annars är re väl bara att dra ner till en pub?
du är ju över 18 [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

make me_Atomic:

så fort du får syn på honom verka ointresserad... kan ju vara svårt om du gillar honom

din dumme jävel


   
SvaraCitera

make me_Atomic:

Ja men, att börja gilla en.

Don't get it, come again?


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

din dumme jävel

du ja

Buddah:

Don't get it, come again?

Well.. jag måste säga att det var mit tips och aldrig har någon kille blivit intresserad av mig om jag stirrat på honom och gjort det uppenbart att jag var intresserad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

make me_Atomic:

du ja

Fitta.

make me_Atomic:

Well.. jag måste säga att det var mit tips och aldrig har någon kille blivit intresserad av mig om jag stirrat på honom och gjort det uppenbart att jag var intresserad..

Sluta myta, du kan inte få några killar


   
SvaraCitera