Aviseringar
Rensa alla

hur å vad gjorde din kille så att du inte kände deig nöjd av sexet


Ämnesstartare

jo du har helt klart rätt i de.ha tänkt mycke i de banorna.som ja tex känner eftersom problemet var så varje gång vi hadde sex..tro du som tjej att hon skulle bli nöjd över oralsex för de skulle ja kunna ägna väldigt lång tid till bara för å ge henne den njutning som man hoppas ska räcka eftersom pippet funkade aldrig.hadde önskat att de gjorde de,för de är ju så grymt skönt.men mest pinsamt eftersom de alltid blev som de blev med de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

terosex är att många killar tror att tjejer får orgasm så fort dom har en kuk i sig. Det är väldigt få som kommer utav vaginalpenetration. Jag föreslår att du ska tänka på att stimulera klitoris mycket mer. Försök kommunicera med din nästa sexpartner mer också. Prata om hur ni båda vill ha

Det får väl horan göra själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att taktiken "ligga kvar och lida" gör någon särskilt glad.


   
SvaraCitera

dekadent:

Det får väl horan göra själv.

Näru. När killar får ligga med tjejer är en ynnest för dom. Att få röra vid en kvinnokropp är det bästa som finns. Finns få som egentligen förtjänar det.
Det minsta man kan göra i gengäld är att bete sig som kvinnans slav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Finns få som egentligen förtjänar det.

finns väl ingen? [crazy]


   
SvaraCitera

ennie:

finns väl ingen?

Ingen man, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ingen man, nej.

[smile]


   
SvaraCitera
orcite

Jag tycker du besvarar din fråga själv..

Jag ger dig notiser istället för att ge dig din egen förklaring på en mening.

Du är rädd för sex.

Hon dumpar dig pga sexet.

Tjejen/tjejer tänker endast på sex och förävntar sig det ska vara perfekt och inte säga till alls hur de vill ha det vilket hade sparat otroligt mycket möda.

Vad får du utav det?

Du skulle knullat skiten ur henne och tänkt bara på dig själv.

.


   
SvaraCitera
orcite

Jag vill säga en sak till.. Och jag vill faktiskt att ni alla borde hålla med om just detta..

DET ÄR EJ HANS ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER OM DET ÄR HAN SOM INTE PRESTERAR NOG. DET ÄR HENNES ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER!

Seriöst.. Vilken efterbliven idiot går till sin chef o frågar om man gör ett bra jobb? Det är alltid chefen som kommer o säger till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

DET ÄR EJ HANS ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER OM DET ÄR HAN SOM INTE PRESTERAR NOG. DET ÄR HENNES ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER!

Har du hört talas om omtanke? Jag tycker att det är en rätt bra grej faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orcite:

DET ÄR EJ HANS ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER OM DET ÄR HAN SOM INTE PRESTERAR NOG. DET ÄR HENNES ANSVAR ATT KOMMUNICERA MED SIN PARTNER!

Det är väl ändå bådas ansvar att vara lyhörda och visa omtanke? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah wtf att jämföra sin chef med sin partner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han blev sur för att han inte fick mej att njuta, det är inte det viktigaste, och jag ville att han skulle förstå det. Men det gjorde han inte.

mitt ex btw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror inte att taktiken "ligga kvar och lida" gör någon särskilt glad.

säg inte det, glädjen bor på märkliga platser. du kan få ett gratisbesök hos mig om du vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det är mycket lättare att "hålla sig" om man är lugn och inte tänker så mycket, om man håller sig själv i skinnet passerar man till slut en tröskel där det blir det omvända problemet istället.


   
SvaraCitera