Aviseringar
Rensa alla

Hur är det att vara gay?


Smilen
Ämnesstartare

Om någon här på ungdomar är gay. Kan ni förklara hur det är att vara gay? Hur känns det och hur tänker ni? Hur tänker ni om motsatta kön?

Hur vanligt är homosexualiteten i Sverige?


   
Citera
time
 time

Det känns precis som att vara hetero, minus att det är läskigare att vara offentligt kär och diverse folk vill ha ihjäl dig pga det. 


   
SvaraCitera

1.7% av befolkningen typ


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

SDniklas:
1.7% av befolkningen typ

Är det inte obekvämt att ha sex tror du?


   
SvaraCitera

Smilen:

Är det inte obekvämt att ha sex tror du?

Det tror inte jag. Dock undrar jag om du endast pratar om homo män och inte homo kvinnor


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Kebaab02:

Det tror inte jag. Dock undrar jag om du endast pratar om homo män och inte homo kvinnor

Homo män. 


   
SvaraCitera

Smilen:

Homo män. 

Vad är det som gör att du tror att deras sex är obekvämt?


   
SvaraCitera

De säger att 1 av 10 personer i världen är homosexuell. Bi sexuella är Der vanligaste och därefter kommer homosexualitet. Jag är en homosexuell kille I Sverige, jag är dessutom väldigt öppen med det vilket faktiskt är rätt annorlunda. Rädslan för att gå på stan och helt plötsligt bli attackerad på grund av att jag är öppen. Nästa problem är att du själv oftast inte känner någon annan homosexuell. Därför måste du börja leta på internet, men inte alla är öppna få häller. 


   
SvaraCitera

Det de flesta letar på internet är sex, så om du vill ha förhållanden måste du oftast gå någon annan stans - _-


   
SvaraCitera

AmIWaiting4You?: Nästa problem är att du själv oftast inte känner någon annan homosexuell. Därför måste du börja leta på internet, men inte alla är öppna få häller. 

Man önskar ju folk kunde vara mer öppna


   
SvaraCitera
Cobrak

Smilen:

Är det inte obekvämt att ha sex tror du?

Varför skulle det vara obekvämt?


   
SvaraCitera

Smilen:

Är det inte obekvämt att ha sex tror du?

Det är riktigt nice faktiskt 🙂 bara du använder tillräckligt med glid 😉 


   
SvaraCitera
Sinnie

Det känns precis som att vara hetero. Obviously.


   
SvaraCitera

Smilen:

Är det inte obekvämt att ha sex tror du?

Det skulle jag tro. Men det kommer jag aldrig få reda påMycket glad


   
SvaraCitera

SDniklas:

Det skulle jag tro. Men det kommer jag aldrig få reda påMycket glad

Jag har aldrig haft det, men varför skulle det vara obekvämt? Du får läsa på, det finns t.ex p-punkten som är kön med beröring. Det finns andra känsliga områden som är sköna med beröring. Hade inte ni sex och samlevnad i skolan?


   
SvaraCitera