Aviseringar
Rensa alla

hur är det egentligen


torg1
Ämnesstartare

får man luras på 1a maj eller inte? jag börjar tro att jag har missuppfattat 1maj under alla dessa år xD
ahmen vilken rolig typ dedär va då har alla säkert tänk och undrat vad jag håller på med Glatt skålande

Det är väl bara 1a April man får luras på egentligen, eller hur?


   
Citera
Ämnesetiketter

Får eller inte Får... Det är någon slags dags event första April som personer skapat för att få ha lite extra roligt med att akta sig för, skapa... luringar Glad Man väljer själv när det passar att luras eller ej. Men första April är en sådan dag då många väljer att luras, ja. Första maj tror jag inte är någon liknande dag dock. Men är inte säker Blink


   
SvaraCitera

....ja, det är bara 1a april..


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

Okej de är nog rätt men
Vart kommer då maj maj måne jag kan lura dig till skåne ifrån?

Xuzkie:
Får eller inte Får... Det är någon slags dags event första April som personer skapat för att få ha lite extra roligt med att akta sig för, skapa... luringar Glad Man väljer själv när det passar att luras eller ej. Men första April är en sådan dag då många väljer att luras, ja. Första maj tror jag inte är någon liknande dag dock. Men är inte säker 

Okej....

aristoteles:
....ja, det är bara 1a april...


   
SvaraCitera

maj maj måne jag kan lura dig till skåne


   
SvaraCitera

1 april är skojardagen men man kan naturligtvis skoja vilken dag som helst. Fast på 1 maj ska man ut och demonstrera om man vill de är ju arbetarrörelsen internationella dag.


   
SvaraCitera